Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126047 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Vi kommer igång efter första. Challe får ta ett snack! Ser dock inte hopplöst ut - lite slarvigt bara typ.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Slänger in ett "neggotips" och hoppas på en oväntad vändning:
Timrå - HV71 2-6
Prioriterar en konsert framför kvällens match. Spännande...
Timrå - HV71 2-6
Prioriterar en konsert framför kvällens match. Spännande...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte:
Fast han hävdade iofs alldeles nyss att Timrå var nära att reducera så han kanske ser en annan match.
Fast han hävdade iofs alldeles nyss att Timrå var nära att reducera så han kanske ser en annan match.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte:
Ok. Han sa Rönnmark på webradion iaf.
Det jag vet är att det INTE är Sjöberg. =oD
Ok. Han sa Rönnmark på webradion iaf.
Det jag vet är att det INTE är Sjöberg. =oD
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: SSK 2-0... Men det spelar ju iofs ingen roll. Dom är körda sedan länge.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB:
Djurgården leder 2-0 mot Luleå och SSK leder 1-0 mot Färjestad, ajaj.
Djurgården leder 2-0 mot Luleå och SSK leder 1-0 mot Färjestad, ajaj.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Desperat MODO matchar foppa i förstafemman enligt swehockey. Ska bli intressant.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: Fick just igång det.. Fick stänga ner explorer och logga in igen.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
othan: nån som hittat nån sändning, eftersom myp2p halft lagt ner? :-/
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Nej det står ju faktiskt att åkerlund fortfarande är skadad och således lär väl backe stå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Red Rocker: Kul, du är inte ensam om det tipset. Se inlägg nummer 2 i denna tråd.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Vinst ikväll jag känner det, inte något underbyggd analys utan bara en känsla jag har.
Nu kör vi, 4-2 i öppen kasse J Andersson(övriga målgörare Sonnenberg, Axelsson och Pyrret).
Nu kör vi, 4-2 i öppen kasse J Andersson(övriga målgörare Sonnenberg, Axelsson och Pyrret).
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Ingen aning hur dagens match kommer sluta.. Det man hatar med uppehållen, man blir så ruskigt nojig över dagsformen.
Vart står vi!? Någon!?=)
Vart står vi!? Någon!?=)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
T T: lol han är ett sömnpiller killen som snackar, alltså inte intervjuar. Herre gud man bara vrider på sig... "skridskor-klassikern" ifrån ett annat inslag efter 2.13 är så underbar att jag avlider=) Bör dock lyssna i hörlurar för maximal njutningseffekt!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Timrå - Husqvarna/vätterstad 3-1
TIK: Pyörälä,bogg och lillpebben.
SLUTSPEL!
TIK: Pyörälä,bogg och lillpebben.
SLUTSPEL!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
T T: Kalle Norberg måste ha Sveriges absolut sämsta luftvägar. Herregud hur karln låter. Outhärdligt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Blizzard: vet att länken är från 2009-02-05 men det är inte förns idag man får se om han har slips ;-)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Heleniz: Redan? Själv bor jag långt ifrån men inte åker jag nu för det.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Nu är det dags att hoppa i hockeykostymen och bege sig ut till templet strax. Hoppas att ni alla pallrar er dit och skriker våra killar/pojkar/grabbar/gubbar till seger ikväll!
Ses där då?!
Ses där då?!
« Föregående · 1126047 · Nästa »