Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1125958 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Vinst ikväll jag känner det, inte något underbyggd analys utan bara en känsla jag har.
Nu kör vi, 4-2 i öppen kasse J Andersson(övriga målgörare Sonnenberg, Axelsson och Pyrret).
Nu kör vi, 4-2 i öppen kasse J Andersson(övriga målgörare Sonnenberg, Axelsson och Pyrret).
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Red Rocker: Kul, du är inte ensam om det tipset. Se inlägg nummer 2 i denna tråd.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Nej det står ju faktiskt att åkerlund fortfarande är skadad och således lär väl backe stå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
othan: nån som hittat nån sändning, eftersom myp2p halft lagt ner? :-/
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: Fick just igång det.. Fick stänga ner explorer och logga in igen.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Desperat MODO matchar foppa i förstafemman enligt swehockey. Ska bli intressant.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB:
Djurgården leder 2-0 mot Luleå och SSK leder 1-0 mot Färjestad, ajaj.
Djurgården leder 2-0 mot Luleå och SSK leder 1-0 mot Färjestad, ajaj.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: SSK 2-0... Men det spelar ju iofs ingen roll. Dom är körda sedan länge.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte:
Ok. Han sa Rönnmark på webradion iaf.
Det jag vet är att det INTE är Sjöberg. =oD
Ok. Han sa Rönnmark på webradion iaf.
Det jag vet är att det INTE är Sjöberg. =oD
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte:
Fast han hävdade iofs alldeles nyss att Timrå var nära att reducera så han kanske ser en annan match.
Fast han hävdade iofs alldeles nyss att Timrå var nära att reducera så han kanske ser en annan match.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Slänger in ett "neggotips" och hoppas på en oväntad vändning:
Timrå - HV71 2-6
Prioriterar en konsert framför kvällens match. Spännande...
Timrå - HV71 2-6
Prioriterar en konsert framför kvällens match. Spännande...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Vi kommer igång efter första. Challe får ta ett snack! Ser dock inte hopplöst ut - lite slarvigt bara typ.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Kom igen nu grabbar ! Hur fan kunde jag välja Håkan Hellström före Timrå IK ??? Obegripligt....
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Jag tycker att hela matchen känns passiv på något sätt. Lite träningsmatchstuk på den. Annars brukar det ju vara bra fart på TIK efter uppehållen.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Foyn:
Ett bra val, tycker jag. Vi ses lite senare då, kanske. Laddar upp med lite sköna vax i nuläget...
Ett bra val, tycker jag. Vi ses lite senare då, kanske. Laddar upp med lite sköna vax i nuläget...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte: Håller med dig, ser småsegt ut. Men å ena sidan så är det ju ruskigt svårt att dominera och köra sönder HV. Blir nog en tight och målsnål match.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Ja va faaan... Men vi brukar göra stormatcher när jag är borta. Jag var i Umeå medans Åkerblom sköt sönder Luleå den där magiska förlängningen för några år sen :) Ikväll är det Lehtonens tur, med ett ruggigt slagga två sekunder kvar !
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Ja ja!!! Lite slarvigt med passningarna bara, bra fart på MPS som vanligt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: Styf har positiva känslor. Det har jag med=) Tror vi kommer kämpas oss till vinst ikväll med typ 2-1 eller 3-2 efter förlängning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Och så 1-0 till Brynäs efter det. Riktigt usel dag så här långt.
« Föregående · 1125958 · Nästa »
Vart står vi!? Någon!?=)