Timrå IK - HV71 2019-03-12
« Föregående · 1956461 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
TIK-Lund: Laxen kan teka ... helt ok som center . Billmos funkar också bra i den kedjan
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
TIK-Lund: Vi säger att Madsen fått en puck i ansiktet så skickar vi in Lander med galler och bandage i fejjan.
+ 8
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Kerstin_k: Tänk en RIKTIG Center mellan Laxen och Worldcup Wedin... Ojoj
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Kerstin_k: Hela laget osar av självförtroende,laganda,en tro på vad man gör o känsla för märket på bröstet plus att man vill vara kvar i hockeyns finrum!!!!!😎
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Kerstin_k: Tänk er Wedins poängproduktion om han spelat 50 matcher istället för 32
+ 5
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Charlie2: Rensfeldt börjar onekligen också börja komma i poängform, härlisch!
+ 12
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Charlie2: Wedin alltså. Vilken jävla franchise player han är. Sjukt att leverera på den nivån efter att ha missat en halv säsong.
Han inger hopp. Hopp om en ny morgondag. Hopp om en ljusare framtid.
Galet.
Han inger hopp. Hopp om en ny morgondag. Hopp om en ljusare framtid.
Galet.
+ 9
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
EXPLORERSMÅLAND: Har ej sett matchen idag, men spanade in liverapporten från ST. Jalle skall tydligen inte synts till i andra perioden?
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
TIK-Lund: När man såg Tedenby för 7-8 år sedan så trodde jag aldrig att han skulle bli en så framträdande spelare som han är nu. Jävlar vilken Duracellkanin.
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Webmaster: Måste dock erkänna att Tedenby är en förjävla trevlig forward. Dopingkommitten måste ju specialstudera honom så mycket skrillor som den killen åker.
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
JonteD: vad sjuk den jävla killen är alltså! Älskar hans självförtroende
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
josha840: OOOOOOO vilket drömspel av Wedin! Upphör med ert självskadebeteende med trasiga skenor och kolla på hockeygodiset på teve istället.
+ 5
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
josha840: Satt på Olearys i Sundsvall och när målet kom vandrade jag i ett halv-apatiskt tillstånd mot centralen, tog tåget hem till Östersund... ett par dagar senare fick jag åka tillbaka och betala notan!
+ 5
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
josha840: Näe ... de var när vi hade chans avgöra hemma . Svartvadet i 7e
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
TIK-Lund: Figren vinklar skridskon och snöar ner hela Brattens ansikte, ingen gör någonting.. vart är inställningen?
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
TIK-Lund: ja fyfan. Värsta jag varit med om. Ihop när man tappade ledning i femte avgörande hemma mot Djurgården under lockouten.
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
{8515}: första målet bör dömas bort . För övrigt bör molinder och falk plockas bort
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
{8515}: det är för kladdigt i närkamperna och med klubban, hålla på dutta som Molinder te x. Killen borde bänkas..han ser trött ut.
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
{8671}: Första målet är ett strulmål, sånt händer. Andra målet förlorar falken två närkamper. Tredje åker Molinder och petar med klubban,sen försöker han täcka ett skott som tar i masken på Bratten och återigen får dom raka in en retur!
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Fattar inte att Freddan ställer Molinder som back igen där han är usel då han gjort det helt ok som center. Molinder är för mjuk i närkamperna för att spela back! Trött man blir.
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
{8515}: man för väl kolla på omständigheterna också. Första målet borde dömas bort. Andra målet är en svag markering från back, svårt för Brattström att ta. Tredje målet är ju en ren tavla av Brattström, han ska inte släppa retur på den pucken. Vi vinner skotten i en period där HV71 har allt att spela för och vi går in för en uppvärmningsmatch inför kvalet.
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Synct: Falk, Söderberg och Molinder! Jag orkar snart inte mer! Dom är ju som några mjukisdjur!
+ 5
Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
{8673}: Falk och Molinder är bedrövligt usla. Carlsson ser hygglig ut
+ 4
« Föregående · 1956461 · Nästa »
Jasså, du tyckte han var dålig i NHL?