Timrå Icon: Nu menar jag inte på plats såklart utan sålda biljetter. Men annars är det som du säger, 2300 i snitt är en rimlig gissning när serien är slut om inte laget får en ca 7 månader lång lidners knäpp. Budgeterade 3200 ter sig allt mer bisarrt och det där med att det skulle vara så lågt räknat biljettpris (80 kr) vet jag inte om det håller. I morgon kostar ju t.ex familjebiljetter i hela arenan från 75 kr...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.