Spännande och viktig match igen. Vi har ju varit lite varannan match bra, varannan match svagare nu på slutet. Vore skönt med två raka segrar igen nu när det är tajtare i toppen.
Löven brukar locka folk och det är lönefredag. Och i Medelpad är man väl för smart för att utsätta sig för "Black Friday"? Så 3500 åskådare, minst. Seger 4-2
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Löven brukar locka folk och det är lönefredag. Och i Medelpad är man väl för smart för att utsätta sig för "Black Friday"? Så 3500 åskådare, minst. Seger 4-2