Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
« Föregående · 2450675 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Bee: Hahahahaha jag dör de gör mål på ett misstag av Didde med 17 sek kvar
Nu fick de den energi de behövde helt onödigt. Förvånar mig inte om vi förlorar denna match också. Satans jävla skit!!!!!!
Nu fick de den energi de behövde helt onödigt. Förvånar mig inte om vi förlorar denna match också. Satans jävla skit!!!!!!
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Rip Kirby: Lundin är ju INTE i en hockeyklubb i Medelpad nästa år.
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Lundin är skyldig JJ en platta bärs och en ny fiskedragsväska iaf, för att han räddade hans JÄVLA KLANTUTVISNING
+ 9
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
The great one: Skeppa Alvarez, Lundin och Andersson.
Då kommer vi ha möjlighet attl yfta fram positionerna även under topp 6 nästa säsong.
Totalt uddlöst framåt och Lundins utvisningar som i regel aldrig tas i den egna zonen ens.
Då kommer vi ha möjlighet attl yfta fram positionerna även under topp 6 nästa säsong.
Totalt uddlöst framåt och Lundins utvisningar som i regel aldrig tas i den egna zonen ens.
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Sputnik: Lundin ska bort 100% nästa säsong. Sånt här kan vända matchen
+ 7
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Amir Miftakhov: Kanske kanske bör spela hallonet istället för Lundin va ?
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Tänkte precis det när jag såg Lundin: nu kommer en onödig 2a. Helvete Albin!
+ 6
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Andersson: han är ju hjärndöd, absolut 0 chans att INTE åka på en tripping med den där aktionen.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Klantigt x2. Riktigt korkad utvisning, tyvärr klassisk Lundinare
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Zäta75: Och precis det gjorde Johansson, räddaren i nöden...
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Har någon meddelat Timrå att bara för att man är en man mindre har man ingen utpräglad nackdel i tekningar? Bara så att dem förstår att man inte måste torska varenda tekning i BP.
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Zäta75: Oj oj oj nu händer det saker
Dahlen spelar bort alla i pp fri men missar Lander i stolpen
Lyytinen åker ut skit
Dahlen spelar bort alla i pp fri men missar Lander i stolpen
Lyytinen åker ut skit
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Rindell är på humör - vill imponera på kidsen på sittplsts
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Men herregud, hur oflyt kan man ha. Börjar leka brottning med Hartmann för att skada sig själv på målvaktens skridsko
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Natthaj: Oksanen bryter matchen. Många OIK spelare skadade nu 2 till denna match
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
"#2446121 · Natthaj 18x20-logogrm.jpg · 2023-01-14 18:24
Sedan de rakat av sina Movember-mustacher har de sett sjukt svajigt ut. Tappat all Mojo."
Tycker jag ser att EP14 låter mustaschen växa, läser han HS tror ni?
Sedan de rakat av sina Movember-mustacher har de sett sjukt svajigt ut. Tappat all Mojo."
Tycker jag ser att EP14 låter mustaschen växa, läser han HS tror ni?
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
vonDöbeln: Man ser direkt att Timrå tappat i intensitet.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Så kokar man.. varför i helvete blåser de av när Timrå har puckinnehav?
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
{297}: Rätt ordentligt skottövertag dock, så helt missvisande tror jag inte det är. Ett par individuella misstag (Stenqvist...).
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Herminator: Ja Lyytinen är klass. Precis sådana backar vi behöver fler av till nästa säsong, snabbar raka pass och beslut som gör att vi kan utnyttja vår offensiv i omställningar.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Rip Kirby: Walli gör det Walli gör bäst. Han går rakt på kassen. Visst, 1/1000 att det blir mål men det är inte alla som ens hade störtat på kassen som honom.
I övrigt, hönsgård som vanligt mot Oskarshamn. Resultatmässigt känns det konstigt att leda med 2-0 i en match där vi skänkt borta några riktiga kanonchanser till motståndarna. Men det är taget!
I övrigt, hönsgård som vanligt mot Oskarshamn. Resultatmässigt känns det konstigt att leda med 2-0 i en match där vi skänkt borta några riktiga kanonchanser till motståndarna. Men det är taget!
+ 2
« Föregående · 2450675 · Nästa »