Kryset: Blir inte Rahimi avstängd minst 4-5 matcher är det sjukt. Då ska zebrorna sluta att ta utvisningar helt och hållet. Dom måste vara blinda. Stäng av Rahimi för evigt.
Att man medvetet sänker en annan människa med berått mod känns för mig oerhört obehagligt. Nånstans måste det finnas en spärr att så här gör man inte. Tyvärr vissa verkar inte ha den eller då finns den långt innanför hjärnbarken. Tycker synd att Löven är som dom är. Hade varit kul med ett Norrlandslag till.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer