+ 9
Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
« Föregående · 1762920 Till forumet
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
fermo: Det är lite knepigt överhuvudtaget att prata om topplag och bottenlag efter fyra omgångar, särskilt under de första två.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Propagandus: Ikväll är det en fröjd att supa på lite lagom i soffan :-) Och de där tröjorna som du så fint illustrerat får en att vilja torr-runka å det grövsta..... W/Ö-hockey är dom bästa , heja heja heja Timrå
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Sputnik: Alltid intressant att läsa vad som skrivs om motståndare i lokaltidningen. Från Sydsvenskan rapporteras att man ska analysera förlusten under bussresan på väg hem.
Peder Jogstad, Sydsvenskan, bjuder i artikeln även på ett lokalt dialektalt uttryck som jag inte förstår "Timrå skuggar i toppstriden efter höstupptakten".
Peder Jogstad, Sydsvenskan, bjuder i artikeln även på ett lokalt dialektalt uttryck som jag inte förstår "Timrå skuggar i toppstriden efter höstupptakten".
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Sputnik: Men att ha förmåga att utnyttja motståndarnas misstag, det är det som betyder framgångar i denna sport.
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Finns det någon kalenderbitare som kan tala om när VI ledde en serie sist? Hade vi någon lidnersk knäpp i Elitserien som jag förträngt, host utsäkta denilcemensen??? Det ser jäkligt bra ut, det är bara att fortsätta så här...;-)
FORZA TIK................alltid, alltid.......
FORZA TIK................alltid, alltid.......
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
fermo: Men om inte kvalserien räknas så var det väl säsongen 2006-2007 då vi ledde elitserien ända fram till omgång 26. Sedan halkade vi ner och slutade femma.
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Nisse på Mon: Ja det är bara den jag kan dra mig till minnes också.
Men nu blir det till att rensa skallar inför morgondagens match på hovet
Men nu blir det till att rensa skallar inför morgondagens match på hovet
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Skönt att börja dagen med hockeyporr och en snabbrunk på toan. Var inte igår om man säger så
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Nisse på Mon: 6-0 mot Djurgården första året i allsvenskan om jag minns rätt.
+ 1
« Föregående · 1762920

gänget..!!! 😵 😣😔