RasmusVS: Är det meningen att man måste sitta i barerna för att ta del av underhållning ikväll .? Förutom vad spelarna gör i 3 perioder på isen . LITE dåligt issofall för oss andra som kör bil och har barn .
OlliJanne: AvGå ALLa!!! Förväntar mig minst 2siffrigt ikväll. Annars kan Freddan och Ante packa väskorna sen tar vi hit Diktatorn Leffe Bork som tar med piskorna och driver på småpöjkera.
Ikväll kom Christiania på besök..mä röka å ståt! Ingen lätt match... Vi ladd tusen till ikväll mä go dricka och Lönnå på grammofonen!! Livet är en fest....Nationalteatern!
T T: Jag bor sedan 10 år i Kristianstad. Full mundering på, på kommunkontoret idag. Idag finns inget annat än 3 poäng. I så fall måste jag nog säga upp mig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.