Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
« Föregående · 2269870 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Zäta75: härlig match hittills men vad håller Rögle på med ?
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Det som kan hota hela helvetet är att man slutar anfalla och utmana... Skräckfilm om Timrå bjuder in till ”sitting ducks” i tredje...
ORKA!!!
ORKA!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Zäta75: Går man ut och ska försvara ihjäl sig blir det tufft. Gäller att man håller samma - minst - nivå som i andra. Sortera rätt, jobba hem, fortsätta med presspelet och att stänga mittzon - då kan det gå. Och givetvis fortsätta med snabba spelvändningar.
Men kliver man ut och parkerar skridskorna i egen zon och ger Leksand oceaner av yta i mittzonen kommer det här bli svårt. På riktigt.
Men kliver man ut och parkerar skridskorna i egen zon och ger Leksand oceaner av yta i mittzonen kommer det här bli svårt. På riktigt.
+ 7
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
ionloo: Så här ska det se ut!👍👊
Mycket aggrssiva o bra fart. Men se nu till o fortsätt så här. Inte klart än...
Mycket aggrssiva o bra fart. Men se nu till o fortsätt så här. Inte klart än...
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Rajaniemi!!
Säger ju det, hade Johansson stått idag hade det varit 4-4 inför 3e istället. Sen kanske vi vunnit tillslut ändå o beröm hade då fallit över Johansson. Nej tack för det! låt nu Sami få lite vinna matcher åt oss så kommer det även komma lite självförtroende på han
Säger ju det, hade Johansson stått idag hade det varit 4-4 inför 3e istället. Sen kanske vi vunnit tillslut ändå o beröm hade då fallit över Johansson. Nej tack för det! låt nu Sami få lite vinna matcher åt oss så kommer det även komma lite självförtroende på han
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Kerstin_k: Jag hoppas Ante kommer med direktiven, nu fortsätter vi på samma sätt som i andra perren, kom igen nu boys.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Kerstin_k: Tänkte just skriva det. Nu kommer nästa test: försvara en ledning i tredje. Det gäller att fortsätta anfalla med förnuft.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Zäta75: Men va faan dom spelar ju röd o vit hockey dynamit i kväll!!!! Vi ska vara skitnöjda tycker jag!!👍👍😇
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
palleparling: Lif var bra första 10 sen vände det Raiianiemi är ringrostig men mer än godkänd Lodin verkar ha JO syndrom synd
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Beställer fysik i tredje nu!
Jag vill se:
Hartmann smälla på!
Lodin smälla på!
Svensson smälla på!
Utöver det behöver de övriga bara vilja vinna och spela på ryggrad.
Leksands spelare kommer tappa koncepten så fort Lodin bjuder på en tackling!
Jag vill inte se vårdslösa saker utan bara rejält!
Jag vill se:
Hartmann smälla på!
Lodin smälla på!
Svensson smälla på!
Utöver det behöver de övriga bara vilja vinna och spela på ryggrad.
Leksands spelare kommer tappa koncepten så fort Lodin bjuder på en tackling!
Jag vill inte se vårdslösa saker utan bara rejält!
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
The great one: öh. Hjärnsläpp 15 sek in i perioden. Bådar inte gott...
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Herminator: Vill se ett förlösande 5-1 i PP! Varför inte Alvarez?
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
hockeyärnice: Äntligen kommer en riktigt bra timeout. Håll i detta nu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
hockeyärnice: Tycker vi låter Leksand ta över för mycket nu. Över 1 min i försvarszon. Timout Timrå bra
Rajaniemi mycket bra ikväll
Rajaniemi mycket bra ikväll
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
hockeyärnice: Bra där Freddants! Timeout när det faktiskt behövs!
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Kerstin_k: Dåligt hanterat av spelarna tyvärr.
Efter boxplay behöver vi hålla i pucken lite.
Efter boxplay behöver vi hålla i pucken lite.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
{297}: Laleggia utvisad. Får inte bli 2-4 nu. Ut med pucken!!!
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Man hade problem…
Man får en avblåsning…
Byter inte folk…
Dom går på knäna…
Erixon och Bohm klarar inte av att vinna en enda kamp framför egna målet! Riiiiiiktigt svaga defensivt…
Kul att LaLeggia håller klubban stilla och får två för slashing…
Leksand hakar och håller fast… inget problem…
Äääääääääääääääääääägda era filmande jäääääääääävla knätofsar!!!!!!!!
Man får en avblåsning…
Byter inte folk…
Dom går på knäna…
Erixon och Bohm klarar inte av att vinna en enda kamp framför egna målet! Riiiiiiktigt svaga defensivt…
Kul att LaLeggia håller klubban stilla och får två för slashing…
Leksand hakar och håller fast… inget problem…
Äääääääääääääääääääägda era filmande jäääääääääävla knätofsar!!!!!!!!
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Kerstin_k: Såg du inte hur ont Ashton fick i sin hand där? :( tror Laleggia höll på att slå av hela armen där!
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
roger_sundsvall: JAAA.... inte ens domarna kan rädda Leksand nu hur mycket dom än försöker
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
bar mofftak: Blomkvist 5-1 i boxplay!! En hederlig backhand i nättaket 💪🏻💪🏻💪🏻
Där kom den efterlängtade segern!
Där kom den efterlängtade segern!
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Kerstin_k: BrynäsBlomman igen!! Timrå-hjälte!! Hur kunde han bli dumpad av BIF? Krigare!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
JonteD: Men nu måste verkligen domarna och Leksand prata ihop sig - hur ska man vända det här? Bara ta utvisningar för Leksand? Fortsätta med den orimligt låga nivån på bedömningarna? Kanske domarna kan låna en klubba från Leksand och delta offensivt?
Brukar aldrig gnälla på domarna. Men idag är det helt jävla orimligt. Åt båda håll. Men mest mot Timrå. Fy faan.
Brukar aldrig gnälla på domarna. Men idag är det helt jävla orimligt. Åt båda håll. Men mest mot Timrå. Fy faan.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
pingvin: Är det Tjomme själv som kommenterar bredvid Åke Unger? Gick ju redigt i byxan för han när Leksand satte sitt 4-1 mål och låter helt bedrövad när ni utökade till 5-1.
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Satsar rakt mot huvudet…
Grattis till avstängningen sopa!
Men…
Svensson är inte med…
Grattis till avstängningen sopa!
Men…
Svensson är inte med…
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
{9661}: Håller med kommentatorerna.
Rajaniemi strålande idag.
Hoppas verkligen han får fortsätta stå nästa match och många matcher framöver.
Rajaniemi strålande idag.
Hoppas verkligen han får fortsätta stå nästa match och många matcher framöver.
+ 6
« Föregående · 2269870 · Nästa »