Ambroo: Det är ju bra att veta i framtiden iaf, hoppas Timrå agerar likadant gällande deras biljetter när vi spelar hemma.
Timrå IK - LHC 2007-02-22
« Föregående · 837970 Till forumet
Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
actionleif: "Vilket jobbigt bekymmer. De kanske kan hyra en skylift så kan några stå utanför och titta in genom restaurangfönstren?"
knaskamilla @ Jobbe Idag kl. 15:25
knaskamilla @ Jobbe Idag kl. 15:25
Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
Abron: Är väl ingen struntsak direkt, tror inte att 20 pers vill stå utanför hallen och lyssna på sportradion. Men du kanske tar på dig det ? ;)
"Det är osäkert om Niskanen, Kokko kan spela. För Moe ser det nog lite värre ut, men vi får se som sagt. Däremot är Johan Svedberg tillbaka efter sjukdom, berättar Timråtränaren" läs mer på länken ..
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=10816
"Det är osäkert om Niskanen, Kokko kan spela. För Moe ser det nog lite värre ut, men vi får se som sagt. Däremot är Johan Svedberg tillbaka efter sjukdom, berättar Timråtränaren" läs mer på länken ..
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=10816
Timrå IK - LHC 2007-02-22
Nu struntar vi i MoDo´s oväntade manöver angående minskat antal biljetter och koncentrerar oss på matchen i morgon.
Hur blir det med backbesättningen tro ?
Hur blir det med backbesättningen tro ?
« Föregående · 837970