1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614838 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - LHC 2007-02-22


Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
Ambroo: Det är ju bra att veta i framtiden iaf, hoppas Timrå agerar likadant gällande deras biljetter när vi spelar hemma.

Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
actionleif: "Vilket jobbigt bekymmer. De kanske kan hyra en skylift så kan några stå utanför och titta in genom restaurangfönstren?"
knaskamilla @ Jobbe Idag kl. 15:25

Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
Abron: Är väl ingen struntsak direkt, tror inte att 20 pers vill stå utanför hallen och lyssna på sportradion. Men du kanske tar på dig det ? ;)

"Det är osäkert om Niskanen, Kokko kan spela. För Moe ser det nog lite värre ut, men vi får se som sagt. Däremot är Johan Svedberg tillbaka efter sjukdom, berättar Timråtränaren" läs mer på länken ..

www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=10816

Timrå IK - LHC 2007-02-22
Nu struntar vi i MoDo´s oväntade manöver angående minskat antal biljetter och koncentrerar oss på matchen i morgon.

Hur blir det med backbesättningen tro ?

« · 837970
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.