Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
« Föregående · 760393 Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Ann: Blir tufft ikväll. Tufft utan Kalle och Sanny.. vi kommer ju dessutom allt närmare en förlust. Hoppas bara den inte kommer ikväll, även fast det känns lite så.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
tjobba: Förlusten är känts nära väldigt länge, speciellt senast. Men inte en tendens på att den ska komma. Lika vackert försvarsspel ikväll, och det ska nog bli poäng ikväll igen
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
tjobba: Klart den kryper närmare för varje match som passerar...Men om/när den nu ska komma så hoppas jag hellre den kommer ikväll än på lördag...men bäst vore ju om den dröjde ett tag till...
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Ann: En match på lördag kan vi redan nu ta ut i förskott det är den på läktaren..=)
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Red Rocker: Kvällens match känns litegrann som det gjorde innan frölunda timrå, oviss.... Jag tror dock att det blir minst en poäng..... Slår till på 3-3.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
någon som vet någon sida där man kan lyssa på hela Timrås match :) ????????
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Gidde: kan man klicka och bara höra på timrås match då ? vill bara höra den inge annat?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Helg Ernest: nej det blir ju 7-1 hehe... eller 4-1 kanske..tror aldrig BAcklund släpper in två mål... *hoppas inte de iaf*
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
PÅPEKANDE: För matchkommentarer så håller vi oss i den här tråden.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
eskil nyberg: Ehhh...tackar Eskil, fram för räfst o rättating!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Nu har Swehockey ändrat på sin info, målskytt Johan Andersson - Assisterad av Per Hallin.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Kul för Andersson att få sätta en strut på sitt gamla lag.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Mappe: Är detta första gången vi ligger under i årets elitserie? Eller iaf första gången vi ligger under när vi gjort första målet? Eller är jag ute och cyklar :P.... KOM IGEN NU TIMRÅ
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Usch va vi saknar Sanny verkar det som, spelar Kokinen förresten?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Det låter som det var en snygg kasse. Skönt att få kvittera så snabbt! Spelet hos backarna måste bli bättre, annars blir det tufft att fixa poäng.
Kämpa Timrå!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Uppspelen från backarna funkar inte alls verkar det som. Kanske att laget känner sig en gnutta osäkert när en sån klippa som Sanny saknas. Ett svaghetstecken isåfall.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
mikenomad: Okej. Nu är den hemska andraperioden avklarad. Nu öser vi på gubbar. Ner på tre backpar, matcha miljonkedjan lite hårdare... så kanske, kanske...
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Jaja, inte så oväntat med reaktion efter 6 raka segrar. Sen får LHC dominera bäst dem vill sålänge det inte syns i resultatet.
2-2 mot LHC fast Timrå har en dålig dag... är inte så dåligt ändå.
2-2 mot LHC fast Timrå har en dålig dag... är inte så dåligt ändå.
« Föregående · 760393
HD: Christer Lärking, Solna
LM: Per Sondell, Örnsköldsvik
LM: Anders Ahlström, Sundsvall