Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
« Föregående · 1342590 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Skarin: Ahh... Byxvarm Calvados... Det var längesen. Din specialitet i tidernas begynnelse vill jag minnas!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Johnny Rådepp: Jag älskar Johnny.....
Ambroo: Ja.... En gammal "favorit". Men det är godare med "riktig" whiskey. Det är det ;)
Ambroo: Ja.... En gammal "favorit". Men det är godare med "riktig" whiskey. Det är det ;)
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
superfalle: Självklet. Avgörande straffmål räknas. Det är en gammal regel.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
För målvakterna är straffstatistiken lite...orättvis. Om de så gör 40 räddningar så är det ändå bara det insläppta skottet som noteras i procenten.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
mikenomad: Jaha. Kul......eller nåt.
Har det hänt nåt annat idag?? Hörde att det var lite problems i Kairo.
Har det hänt nåt annat idag?? Hörde att det var lite problems i Kairo.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
mikenomad: Men tänk om Hirso INTE satt sista straffen! Då hade han blivit idiotförklarad. Men som tur är så är det inte långt mellan dåren och snillet :-). Ikväll var han grym! På straffar iallafall
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Men vilken jävla tid det tar att få fram bilderna. Jag vill se straffarna!!!
...och där kom de. Man måste klaga först. :)
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Vi får inte glömma bort PW ikväll! Nu hade ju inte LHC gigantiskt många chanser, men det dom hade klarade PW galant. I andra perioden räddar han oss ett flertal gånger då han blev lämnad ensam. Han ser så här långt väldigt, väldigt stabil ut.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Timrå Icon: exakt , på straffar , men de visste vi ju redan , va han med i själva matchen ?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Timrå Icon: Vi tog livsviktiga 2 poäng ikväll och vann andra raka!
Det räcker så.
Johhny Bravo: Makrill är ok men inget går upp mot Skatans rökta sik.
Det räcker så.
Johhny Bravo: Makrill är ok men inget går upp mot Skatans rökta sik.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
mikenomad: Jag har en Skata men om hon är rökt vet jag inte.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Johnny Bravo: Men du har rökt ikväll märker jag.
Peace mannen...
Peace mannen...
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Treklövern1912: Näe...har inte tillgång till sådana faciliteter. Väntar som bäst på att se dem när de läggs ut..
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
mikenomad: Det bästa idag var att makrillerna fick stryk av vänerräkorna= fossilerna.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Dream Team: Glöm heller inte bort energiknippet Röymark! Baggen MoDo glömde! Vilken arbetsnarkoman! Kör in i kaklet i varje byte!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Dream Team: "Fredrik know all my moves, I had to figure out something new"
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Dream Team: När jag såg det hela nu så var Norrena på väg till Finland.
Har missat precis allt o jag har aldrig var så.....varm inombords o så.......... tillfreds.
Hockey är inte bra för hälsan.
Jag har upptäckt det nu så därför ska jag inte se några mer matcher.
Har missat precis allt o jag har aldrig var så.....varm inombords o så.......... tillfreds.
Hockey är inte bra för hälsan.
Jag har upptäckt det nu så därför ska jag inte se några mer matcher.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Bissett19, Dream Team och Johnny Bravo: Jag säger som Skarin... Jag har nog aldrig sett en spelare lägga två så snygga straffar i samma straffläggning och lyckats med dem.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
T T: Straff nummer ett är han nära att nå pucken med klubban. Men bara nära... :) Den avgörande straffen behöver inte nämnas mer, men nära det var Norrena på inga sätt.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Ambroo: Synd bara att han behövde lägga dom.... men tacksamt.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Bissett19: Han avgjorde väl på nåt liknande sätt under en av våra inbördes straffläggningar i höstas vill jag minnas?
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Snyggaste straffen den här säsongen är ändå Röyas borta mot Modo. Det är stor konst att skjuta utanför och göra mål. Släng dig i väggen Hirso!!1!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Ambroo: Märker att Calle Klingberg dessutom är klar för oss.
Intressant. Jag Gillar hans frenesi o intensitet. Det kan hjälpa oss en del tror jag.
Dessutom är det ännu ett nederlag för VF som inte kan behålla sina junisar från sina egna led. I like!
Intressant. Jag Gillar hans frenesi o intensitet. Det kan hjälpa oss en del tror jag.
Dessutom är det ännu ett nederlag för VF som inte kan behålla sina junisar från sina egna led. I like!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Ambroo: Ärligt, jag kan ändå inte släppa tanken på att en viss Lander är med i spelet.
Jag kan ha fel men den killen har nåt som de flesta gillar.
Jag kan ha fel men den killen har nåt som de flesta gillar.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Johnny Rådepp: I mörkret? O under 140 cm snö?
Jag såg en solros, den sken så vackert där den stod styv o hård o rakt upp.
Jag såg en solros, den sken så vackert där den stod styv o hård o rakt upp.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Johnny Bravo: Han är är hockeyarbetare som du efter säsongen önskar att hanhade spelat för TIK istället.
« Föregående · 1342590 · Nästa »
Fyfaan vad jag hatar smajlisar!
God natt och sov gott alla....
ZzZzZZzZäta ZzzZzzzZZzzZäta ZZzZZzzZzZäta.