Timrå IK - Luleå 2006-02-04
« Föregående · 673091 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Ilove timrå but is not ower before the fat lady have sing.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Fan på tiden med lite flyt för Timrå ..tycker vi kämpat i uppförsbacke å motvind nästan hela året..det känns iaf så
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: Och Leksand utökar ledningen mot "formlaget" Djurgården. 2-0, nu.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Det e nästan så jag tror jag e full trots ett par öl bara :)
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Ja vad ska man säga ..Bara kämpa som fan nu o peta in en puck nu direkt..Denna matchen e ju ett måste när dom andra resultaten går Timrås väg knappt så man tror det e sant
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
epa: Förklaringen, och i viss mån ursäkten för 2-2-pucken var väl att Hallins klubba gick av när man kom i en spelvändning. Vi får väl skylla på den dålika klubbkvaliten, eller nåt. Hallin kunde nog inte göra nåt åt målet.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Alltså vafan håller dem på med egentligen? Luleå är inte bra, den här matchen skulle vi ju bara vinna!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: Hur kan ett lag som är klar för slutspel vara bättre än Timrå just nu. Tyder visserligen på att Lule är bättre men Timrå måste spotta blod i varje byte.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
epa: ineffektivt och jävligt slarvigt.. precis som i höstas. Sjukt irriterande, den här matchen skulle vi ju ha vunnit. Luleå är inget märkvärdigt lag, men ger man bort poängen så får man skylla sig själv. Äh, det blir fan inget slutspel
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
In och käka taggtråd nu för h-vte, bättre tändvätska än en sådan här match finns ju inte......
KOM IGEN NU TIMRÅ......
KOM IGEN NU TIMRÅ......
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: MATCHEN ÄR VÄL INTE SLUT ÄN VAAAAA.....?????? J-LA Medgångssupporter.......
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: ..2-2 säger bara KompoSKITklubba !!!! DYRT SKIT
RR2:Luleå är väl inget dåligt lag...läs tabellen, lika bra borta som hemma ta av dig dysterglasögonen, javisst ja du är född så !!
Vi vänder det här , in med hungriga Wargen och Robban
RR2:Luleå är väl inget dåligt lag...läs tabellen, lika bra borta som hemma ta av dig dysterglasögonen, javisst ja du är född så !!
Vi vänder det här , in med hungriga Wargen och Robban
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: ja det är tungt nu.Men jag sa i början av säsongen att vi ska vara nöjda om slipper kval.allt annat är en bonus o det står jag för fortfarande.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
kungsbacka: Jo, det är inte nu vi missar slutspel, det gjorde vi i våras/somras
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
gud: jasså? well well, kan ändå inte riktigt deppa ihop helt om det nu går åt helvete idag. nytt kontrakt var det viktigaste och det är redan fixat. Inför nästa säsong kommer förutsättningarna vara bättre.
Har vi bara lite flyt med resultaten i övriga matcher kan slutspelshoppet leva vidare, men visst är det ruttet att tappa poäng i en sån här match, som man ska vinna.
Har vi bara lite flyt med resultaten i övriga matcher kan slutspelshoppet leva vidare, men visst är det ruttet att tappa poäng i en sån här match, som man ska vinna.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Nu tar vi nya tag o petar in 2 puckar i sista perioden..KÄMPA TIMRÅ KÄMPA
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: skriver du om och om samma inlägg.... börja misstänka att RR2 ligger och sover över tangentbordet och ctrlc och ctrlv knapparna touchas lite då och då... VAKNA !!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2:Två frågor. För det första: Ni har väl inte förlorat ännu? Vad jag vet är det MINST tjugo minuter kvar.
Och för det andra: Varför ska man vinna den här matchen? Låter på dig som att ni möter seriejumbon.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: haha oj.. kanske dags att skaffa glasögon.. :)
KÄMPA TIMRÅ!!!!!
KÄMPA TIMRÅ!!!!!
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Portello: ok, jag säger att Timrå tar 0 poäng. Men visst har jag fel ibland...
Luleå har i praktiken ingenting att spela för, dessutom brukar vi av tradition ha lätt för Lule hemma. Sedan när man dominerar så mycket spelmässigt som i första så ska man vinna.
Luleå har i praktiken ingenting att spela för, dessutom brukar vi av tradition ha lätt för Lule hemma. Sedan när man dominerar så mycket spelmässigt som i första så ska man vinna.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2:Nu tycker jag du har fel.Kan hålla med om att ni har mer att spela för, men visst tusan vill Luleå behålla top-4 placeringen.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Bragd-Birger: nåväl, börjar jag tänka positivt så går det garanterat åt helvete
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Portello: Då blir det en fråga om vilka som vill mest, kontra kvalitéer i trupperna. Vad kostar mest att missa, ett slutspel, eller en fjärdeplats i elitserien? Att Luleå har det bättre laget behöver vi inte bråka om, det torde vara klart sett til tabellposition. I vilket fall har ni varit betydligt jämnare än oss, plus att ni haft de toppar i laget som vi fått ta del av först nu.
« Föregående · 673091 · Nästa »
Och 0-2 i Mora. Går det att ha ett sånt här flyt? Det lär väl vända snart....