Per HApps: Vi har ett uppdrag!
Timrå IK - Luleå 2006-02-04
« Föregående · 673700 Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Per HApps: Ruskigt skoj om SK kunde anmäla ett lag till turneringen.
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Såg precis "höjdpunkterna" från Timrå-Luleå och våran käre(?) Svoboda verkade ha varit TOTALT talanglös denna match, tråkigt. Slutspelsplats dock....
Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Ambroo: C-J räddade dock poängen som tog oss upp på slutspelsplats!
Däremot "tappade" Gahn sin "gubbe" när Luleå gjorde 2-3.
Däremot "tappade" Gahn sin "gubbe" när Luleå gjorde 2-3.
« Föregående · 673700