Luleå har sladdat rejält på slutet. Nu tar vi chansen att sparka lite till på den som ligger och hämtar hem tre poäng på hemmaplan. Av länk på Luleåsidan kan man läsa om backbrist och försvarskris. Kan Timrå göra första målet måste LHF gå framåt. Då kör vi slut på dem och vinner.
Kan Asplund få chansen ikväll? Snart dags för hans debut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Luleå har sladdat rejält på slutet. Nu tar vi chansen att sparka lite till på den som ligger och hämtar hem tre poäng på hemmaplan. Av länk på Luleåsidan kan man läsa om backbrist och försvarskris. Kan Timrå göra första målet måste LHF gå framåt. Då kör vi slut på dem och vinner.
Kan Asplund få chansen ikväll? Snart dags för hans debut.