Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
« Föregående · 469256 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
RTS: Vad var det här för jävla genomklappning egentligen? Skotten tyder ju inte på att det var orättvist heller.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
dr-nix: Här är det säkert läge och 4-1 så man sätter sig och ser TV ett tag sedan återkommer mann och det står 4-4. Måste jag sitta här hela tiden?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
Jag tycker det lyser igenom på Johansson (eller vad kommentatorn på radiosporten nu hette) inte alls håller på TIK -_-
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
Timrå spelar ju bra idag. Ok lule har inte imponerat, men det beror ju delvis på att TIK spelar bra on Defence.
Vilket tackling Berg satt in på Holma! Synd att han åkte ut på den, tyckte den var ok.
Vilket tackling Berg satt in på Holma! Synd att han åkte ut på den, tyckte den var ok.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
epa: Vem kommenterar mer tillsammans med Jimmy på webradion? Jalonen?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
Janken:
Läs länken "Hockeysnack Plus" under Aktuellt till vänster...
Läs länken "Hockeysnack Plus" under Aktuellt till vänster...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
epa:
Varför har vissa en grön prick med ett + tecken i sin signatur???
Varför har vissa en grön prick med ett + tecken i sin signatur???
« Föregående · 469256 · Nästa »