Dream Team: Okej, "Flash" är bara nåt som jag kommit på:) tyckte det nästan blixtrade om nordgrens skridskoåkning, första gångerna jag var och såg några matcher med TIK.
Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
« Föregående · 479038 Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Fred på jorden och alla går vidare. Åkerström ber om ursäkt, Timrå väljer att inte anmäla.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: För tankarna till ett klassiskt Sven Melander "....Ja, Det är vad svenska barn önskar sig mest av allt. Fred på jorden."
« Föregående · 479038