erathoo: jag tycker annars att vi, med undantag för några onödiga felpass i egen zon, gör våra sta första 10 sen de inledande succematcherna. Bra skridskoåkning och kyliga lösningar i egen zon.
stoff: Nja, han har väl suttit på läktarn för det mesta, de matcher han varit ombytt, kan bara komma på premiären och senast har han inte loggat många minuter. Har för mig att Freddan sagt att han inte lirat honom för att han behöver komma upp i tempo om jag inte missminner mig. Vi får väl se ikväll då
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.