Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
« Föregående · 2232090 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Smokey: Ja och för att ge mig in i leken så tillhör Alvarez tackling kategorin "motståndare måste lyfta blicken"
Finns inte nånting som talar för armbågstackling eller dylikt här, bara Styrman som tuggar axelkåpa..
Finns inte nånting som talar för armbågstackling eller dylikt här, bara Styrman som tuggar axelkåpa..
+ 7
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
På swehockey står det att Luleå gjort 2 straffmål . Men iofs var han ju ganska ensam när Raja glömde pucken bakom buren
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Söderöver: inte imponerat ett dugg, håller i pucken alldeles för länge
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
{297}: Hårdheten i närkamperna måste väl vara typ 8-1 till Timrå? Eller?
+ 5
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Pucken sitter snyggare i nättaket…
Inga jävla insiktade fjomp skott!
Inga jävla insiktade fjomp skott!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: Där satt den! Viktigt inför tredje perioden. Men överlag jobbar Luleå betydligt hårdare och rejälare än Timrå. I en sån här match är det vi som skulle haft Gallo, inte Luleå.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Woody Jokinen: En liten jinx så smäller det! Kul för Blomman!
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: Skådebröd. Det ser bra ut men lite verkstad när det ska summeras. Bländverk.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: Haha. Det är sån kväll. Vi skulle inte göra mål om de tog ut målvakten nu känns det som.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Hassan: Haha ja kära nån. 2 solklara direktskottsllägen som han måste ta emot. Njae Hanzl måste bevisa mer än att vara passningsspelare om det skall bära denna säsong.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Jadu: Man ska inte glömma att vi möter ett rätt kompetent lag.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
josha840: Vilka chanser vi sumpar! Hanzl kan ha skjuta direkt?!
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: nu sätter vi 2an så är detta match igen! Då kommer vi ut piggare i tredje!! Komigen nu!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Heisenberg: pp igen Timrå. Nån gång ska den väl sitta? Vår biljett in i matchen
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Zäta75: typiskt att få 100 boxplay i andra perioden.....avgör troligen denna match...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Heisenberg: Dyra läropoäng i baken om man ska växa in i det här...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Nisse på Mon or: Betydligt bättre, men sen har tyvärr kvaliten på typ alla lag i hela ligan gått upp med så jag tror vi varit lite förblindade och jämfört med förra vändan för mycket. Kan hända Nubben hamnat i den fällan med. Som jag ser det måste det in offensiv spets på forwardsssidan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Nu känns det som vi tänker för mycket istället för att agera. Tycker man bör ta timeout.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Rallarn: Stort avbräck att Alvarez är borta. En av de bästa ikväll och måste kasta om i kedjorna.
Nu blev det ännu ett boxplay. Mål nu och matchen kan vara körd
Nu blev det ännu ett boxplay. Mål nu och matchen kan vara körd
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: äh, man pissar bort PP efter PP. Det är inte otur att man inte kan göra mål på chanserna.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Välförtjänt 1-3 än så länge…
Saknas avslut med kvalitet från Timrå…
Shinimin visade verkligen skillnaden när han nyper direkt upp i taket ist för att ta emot ställa sig till rätta och försöka sikta…
Saknas avslut med kvalitet från Timrå…
Shinimin visade verkligen skillnaden när han nyper direkt upp i taket ist för att ta emot ställa sig till rätta och försöka sikta…
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Sputnik: Var hittade dom nästa utvisning på en Timrå spelare?
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: Som jag tjatat om, gärna lite spets in på det här...
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Linkovich: Ja, fast det är märkligt att Styrman inte förstår att den tacklingen kommer. 100 ggr av 100 tacklas det i den situationen. Visst den tar solklart i hövve, men fattar inte Styrman att det kommer en tackling där?
Given checking To the head dock.
Dumt med självskadebeteende
Given checking To the head dock.
Dumt med självskadebeteende
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Woody Jokinen: Jaha. Det är en sån match i kväll. Timrå spelar lysande och borde ha förtjänat mer. Luleå imponerar inte alls. Timrå får första målet, naturligtvis för Luleå straff som ett brev på posten. Timrå får 5-3 och är så nära. Luleå gör sitt jävla mål när vi nästan klarat alla fem minuter. Kuklag.
+ 6
« Föregående · 2232090 · Nästa »

Annars är det fanimej bra spel.
Hanzl? Hur i helvete kan man inte skjuta direkt där?
Obegripligt.
1 mål upp, 20 kvar. Tufft men: det k a n gå!