Bli dä poäng för Hållanner ikväll?? Kann målvakterna ta nåra puck?? Kann vi vinn? Kann vi gör mål i PP?? Ä Dallas på bädderingsvägen?? Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 IN LÖNNÅ WE TRUST 😍😍😍 HALLELUJA 😇😇😇
Andersson: Jag räknar med att Juel står skrev nån idag. Det blev Johansson. Om Johansson gör mindre bra insatser de 2 återstående matcherna blir det nog Juel som står i slutspelet eller vad tror ni? Viktiga matcher för Johansson nu
Hoppas vi är påkopplade från start och ger 110% som i förra matchen. Då är segerchansen god idag
Andersson: ok, så förutom att vi är sämst på special teams och straffar, så har inte en enda av våra båda fantommålvakter över 90 i räddningsprocent. Plus att vi har ett hologram i båset. Den här 7e platsen börjar ju mer och mer likna en kandidat till SvDs bragdguld
Knylan: Man vet att det är dyster stämning i TIK-hockeyn när det blir noll aktivitet i matchtråden efter att den funnits i några timmar.
Hoppas helt ärligt på en förlust idag så att vi inte lever med någon illusion om att top 6 är en möjlighet och att det sedan blir en överraskning med åttondelen.
Ny match, ny möjlighet till avgrundsdjup irritation. Det irriterar mig redan nu att vi sällan har några problem med Luleå i Luleå, men på hemmaplan blir det nästan alltid krampaktigt och målsnålt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer