Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
« Föregående · 2668568 Till forumet
Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Ny match, ny möjlighet till avgrundsdjup irritation. Det irriterar mig redan nu att vi sällan har några problem med Luleå i Luleå, men på hemmaplan blir det nästan alltid krampaktigt och målsnålt.
+ 6
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Knylan:
Man vet att det är dyster stämning i TIK-hockeyn när det blir noll aktivitet i matchtråden efter att den funnits i några timmar.
Hoppas helt ärligt på en förlust idag så att vi inte lever med någon illusion om att top 6 är en möjlighet och att det sedan blir en överraskning med åttondelen.
Man vet att det är dyster stämning i TIK-hockeyn när det blir noll aktivitet i matchtråden efter att den funnits i några timmar.
Hoppas helt ärligt på en förlust idag så att vi inte lever med någon illusion om att top 6 är en möjlighet och att det sedan blir en överraskning med åttondelen.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln: JAG hoppas att JJ kommer över 90 % som helhet under säsongen , sen att Juel får samma chans . En hyfsad match var , så kan det gå vägen
JJ 89.97
Juel 89.91
JJ 89.97
Juel 89.91
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln:
Måste bli ett jävla dra i hallen idag när inte en jävel sitter inne på HS och diskuterar
Måste bli ett jävla dra i hallen idag när inte en jävel sitter inne på HS och diskuterar
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: ok, så förutom att vi är sämst på special teams och straffar, så har inte en enda av våra båda fantommålvakter över 90 i räddningsprocent. Plus att vi har ett hologram i båset. Den här 7e platsen börjar ju mer och mer likna en kandidat till SvDs bragdguld
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
OlliJanne: Vi kör Lill-Kentas första budord:
Våga + Ödmjuk = Vinn!
Våga + Ödmjuk = Vinn!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Jag räknar med att Juel står skrev nån idag. Det blev Johansson. Om Johansson gör mindre bra insatser de 2 återstående matcherna blir det nog Juel som står i slutspelet eller vad tror ni? Viktiga matcher för Johansson nu
Hoppas vi är påkopplade från start och ger 110% som i förra matchen. Då är segerchansen god idag
Hoppas vi är påkopplade från start och ger 110% som i förra matchen. Då är segerchansen god idag
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bli dä poäng för Hållanner ikväll??
Kann målvakterna ta nåra puck??
Kann vi vinn?
Kann vi gör mål i PP??
Ä Dallas på bädderingsvägen??
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
IN LÖNNÅ WE TRUST 😍😍😍
HALLELUJA 😇😇😇
Kann målvakterna ta nåra puck??
Kann vi vinn?
Kann vi gör mål i PP??
Ä Dallas på bädderingsvägen??
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
IN LÖNNÅ WE TRUST 😍😍😍
HALLELUJA 😇😇😇
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
OlliJanne: Ett hologram i båset 😂😂😂 Det gjorde min dag. Som doktorn i Star Trek voyager om du har sett den
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: Vissa trodde skägget kunde spela idag. Men det blir nog på tisdag då. Vore skönt med iaf 1 match före slutspel
Ingen skada på Lundin skönt
Ingen skada på Lundin skönt
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: Den äldre herren med vitrödstickad tröja på läktaren idag ❤❤❤
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bäst bredd går långt i slutspelet enligt ante , verkar lovande ....
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: Wedin och Hållander gör mål idag. Hoppas Dahlen också...
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
"Vi har 4 kedjor som kan göra mål."
Relativt säker på att EP gjorde mål medans han var inne med Lander och Hållander/Wedin
Relativt säker på att EP gjorde mål medans han var inne med Lander och Hållander/Wedin
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: Hållander ❤❤❤ Bäst i SHL nu. Trampar ifrån och in på mål
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeezzzzz Laaaaaannnnder 🇺🇿😎
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: De får lugna ner sig så inte hela kedjan spelar till sig utlandskontrakt.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: behåller Ante förstakedjan i pp idag, vad tror ni? Skoja. Såklart inte
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Hoppas jag är fel ute men tycker vår målis verkar ha stukat självförtroende. Han agerar för långt inne i sin egen målgård vilket betyder mer nät bakom honom. Bättre om han är mer aktiv i djupled.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
neutral: Rindell stolpen. Wedin nära. Så.nära 2-0 vi dominerar..Men Dahlen slarvar
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: just nu känns det som jag tittar på två olika matcher... en där 1a kedjan är på isen och en helt annan när övriga kedjor är på isen
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Märker en trend här.
Vi spelar oftast i egen zon när Eronen är på isen.
Vi spelar oftast i egen zon när Eronen är på isen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Själv sitter jag och gubbsurar över hur vi kunde kasta bort 3 poäng mot Oskarshamn senast.
Då hade vi helt plötsligt legat i förarsätet nu..
Då hade vi helt plötsligt legat i förarsätet nu..
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Bästa PP på år och dag även om det inte resulterat än.
+ 7
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Första PP-minuten faktiskt bra.
Nu jinxar jag väl satan ur minut 2.
Nu jinxar jag väl satan ur minut 2.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: varför kryddar man inte förstakedjan med Dahlén i pp. Lundin ska inte ens vara påtänkt i den spelformen..
+ 3
« Föregående · 2668568
