Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
« Föregående · 2480371 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Ahpl: faktiskt Mieho som liggande spelar fram Jonte bakom ryggen som ligger bakom det där målet
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Nu vill jag se toppning, spela två kedjor resterande av matchen och agera.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Nästa match så är det ett helt rasande tjänstefel om man inte bänkar Johansson.
Så jävla tragiskt att bevittna detta, och tyvärr så hade en vändning och vinst på full tid endast resulterat i att MAN INTE BLIR BESVIKEN. 3p är minimikrav när man leder med 2-0 mot jumbon när vi är desperata att ta poäng.
Så jävla tragiskt att bevittna detta, och tyvärr så hade en vändning och vinst på full tid endast resulterat i att MAN INTE BLIR BESVIKEN. 3p är minimikrav när man leder med 2-0 mot jumbon när vi är desperata att ta poäng.
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
timra_060: Ante har svårt att fatta beslut under pågående match, det är sen gammalt
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
DJ Hemp: Dahlen med två magiska passningar i rad. Spela han varannat byte
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
timra_060: JJ har en av ligans bästa statistik så håller inte med dig. Att det "rasar" in mål har mestadels berott på att vi blivit utspelade.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Synct: Kom igen nu och spöa danskarna! Ett mål bakom nu bara, viktigt! Heja heja!
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
timra_060: Nä helt sjukt, speciellt när det är två mål han ska ta. Då måste man ju lufta Karolus lite.
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Zäta75: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeeezzzzzz laaaaannder!!!!!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Har vi en målvakt som bestämmer allt själv? Är väl inte direkt första gången han får stå kvar när det rasar in mål. Är det nån som verkligen tycker det är konstigt att Rautio lessnade?
Man kan väl undra hur mycket lön Kaarlehto fick: "du får vad du vill så länge du sitter i båset och inte gnäller" ?
Man kan väl undra hur mycket lön Kaarlehto fick: "du får vad du vill så länge du sitter i båset och inte gnäller" ?
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Zäta75: Vi ska vara glada för vår första halva av säsongen för just nu är det vi som uppträder som ett kvallag.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Manderville: Alla lag spelar slutspelshockey nu medans vi tyvärr passar bättre i ngn seniorliga. Vad händer?
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Nu vill jag se jävlaranamma sista minuterna. Så här nonchalant ska man inte få avsluta en match.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Dubbeld: Sen gammalt, Ante är Sveriges sämsta matchcoach.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Lander missar mål från 1 meters avstånd.
Jag utesluter INTE negativt kval ännu.
Jag utesluter INTE negativt kval ännu.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Nisse på Mon or: Fortsätter vi spela såhär är det inte ens säkert att vi klarar oss från kval. Sjukt jävla uselt
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Helt ärligt nu, i paus inför 3e tänkte jag lägga en hundring på att Malmö skulle vända o vinna, sen ändra jag mig och funderade över kryss istället. Blev inget bett alls, men fan att man inte la in hundringen på Malmö.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Kan vi inte bjuda hemmapubliken på mer än detta så har vi inget i slutspelet att göra
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Har hela laget bettat på Malmö eller? Matchfixning? Finns knappt någon förklaring, såhär kass kan man inte bli under en periodpause.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Näe, nu stämmer jag in i motorsågskören. Varning för affektinlägg.
Spelar ingen roll om vi vänder.
Vet inte vad JJ laddat upp med för trauma.
Så här uppträder man inte när man leder med 2-0 mot jumbon, mot en redan rätt överseende hemmapublik en lördag.
FY FAN VAD JÄVLA OVÄRDIGT. SKÄMS VARENDA EN.
Spelar ingen roll om vi vänder.
Vet inte vad JJ laddat upp med för trauma.
Så här uppträder man inte när man leder med 2-0 mot jumbon, mot en redan rätt överseende hemmapublik en lördag.
FY FAN VAD JÄVLA OVÄRDIGT. SKÄMS VARENDA EN.
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
{297}: nej bara tacka för vår hösthalva annars hade vi varit helt avhängda i botten. Jävla säckgäng med Sveriges sämsta jävla Matchcoach. Helvete vad jag kokar
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Kulltorp: Har ingenting i ett slutspel och göra halva laget hör hemma i allsvenskan knappt det handlings förlamade dårar toppa nu då med Andersson Boyce Lundin
+ 5
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Zåsse klubban: Där slog man över till Västervik mot karlskoga
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
bar mofftak: Tog bort när han släppte in 4e. Fast vårt problem är inte att vi har en dålig målvakt. Problemet att vi spelar skitdåligt
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Två tavlor nu, dags för målvaktsbyte men det är nog att be om för mycket.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Labban: klart det inte bara är jackes fel. Men 2 mål ska han ta när han är i form. Men man bör ändå byta målvakt för att väcka laget, men ingenting görs ju, vafan är det för förlamning i laget och på bänken?? Jag har inte skämts så här mycket sen via förlora mot Sundsvall i allsvenskan.
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Bra fingertoppkänsla av Ante å co att spela JJ match ut match in, jävla sopor.
+ 8
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Kan vi ta W-O NU? Skona publiken, skona allt, få slut på skiten.
+ 1
« Föregående · 2480371 · Nästa »