Spännande att se om det faktiskt är så att Malmö tappat lite av sitt sinnessjuka momentum nu. Tre raka torsk efter senaste mötet i Timrå, sen slog de förvisso HV innan uppehållet. Någon gång bör raset komma.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Spännande att se om det faktiskt är så att Malmö tappat lite av sitt sinnessjuka momentum nu. Tre raka torsk efter senaste mötet i Timrå, sen slog de förvisso HV innan uppehållet. Någon gång bör raset komma.