1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
JanneH: Att sammanfatta Chris Härenstams hockeykunskaper torde gå ytterst snabbt. En göteborgsvits tar nog längre tid.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Gathlopp: sväva inte iväg till lördag nu utan vi tar en match i taget. Hur brukar Malmö prestera efter uppehåll? Jag har en känsla att de är lika dåliga som oss och då borde ju vår hemmaplan och deras resa ge oss en bra chans på seger ikväll. Men jag vill se det hända först, ta ut segrar i förskott är bara mega jinx varning.
Ungefär som när Chris Härenstam tar upp att i två andra kvartar så vände minsann det lag som låg under och vann i OT... då visste man att det var kört.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Malmö hemma, budget-kommentator. KAN gå

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Knylan: 3p idag, 3p på lördag. Boyce vaknar till och avslutar med 2+5 sista 9 matcherna.

Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Botten upp! Som sagt.

Spännande att se om det faktiskt är så att Malmö tappat lite av sitt sinnessjuka momentum nu. Tre raka torsk efter senaste mötet i Timrå, sen slog de förvisso HV innan uppehållet. Någon gång bör raset komma.

« · 2988977
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer