Jag hoppas att jens_88 inte tar illa upp när jag startar en ny tråd om denna match. Det ser bättre ut med rätt datum och det är också lättare att hitta igen den vid senare tillfälle om man skulle vilja det.
Jag tror tyvärr på förlust i denna match. Det blir 1-5 och MoDo´s ASS-kedja gör tre mål.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tror tyvärr på förlust i denna match. Det blir 1-5 och MoDo´s ASS-kedja gör tre mål.
Lehtonen gör Timrå´s mål.