Timrå IK - Modo 2009-01-05
« Föregående · 1107010 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
nixXz: Kommentatorn sa att vi låg 3a i PP ligan.. Vilket jag inte kan fatta iaf.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Dogsbite: varför att vi började bra, men på slutet har vi verkligen rasat
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Det är ingenting som hänt med Backe va? utan det är Åkerlunds tur ikväll bara?:P
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
nixXz: Jag har teorin att vi är så genomusla i powerplay att de andra lagen efter ca 1,5 minut undrar vad i helvete det är frågan om...och börjar slappna av...och då brukar vi snubbla in en balja. Undra hur många powerplay mål vi gjort sista 20 sekunderna av powerplay?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Vilken grymm räddning han gör Åke på sidledsförflyttningen, haha Anders Nilsson (kommentatorn) har ja aldrig hört så jävla exalterad förut :P
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Så här är man igen framför tvn och tittar på ännu en match som börjar uselt men sedan blir bättre.. Vi tar nog ledningen snart också... Men kommer vi lyckas hålla ut hela matchen? Tycker vi är bättre än gubbgänget än så länge iaf.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Snoop: Ja sånna där brukar målisarna i regel släpp in - när han skejta ut och slängde sig med spaden var riktigt bra gjort också. Förstamålis nästa säsong? Jag vill gärna ha Backe kvar men vi lär få loss en hel del dollars om Backe försvinner.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Yellowcard: Fan vad kommentatorerna på webradion kommenterar domaren!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
3-1 till djurgården... 3-1 till rögle... denna match blir allt mer viktig
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Yellowcard: Jag manar till lugn,sitt ner i båten det är långt till land.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Yellowcard: Låt oss hoppas!!! Fasen man är ju lika mycket intresserad hur det går i andra matcherna. Det är TIMRÅ som måste vinna sina matcher och inte bara lita på de andra matchernas resultat ska gå våran väg. VÅGA VINNA!!!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
fighter: därför jag ber till Gud! Det är storm på havet och jag har ingen flytväst - simma det kan jag dock=)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Tror de blir 3-5 till slut. Svartsundströmsalomonssonsullmer o andra taskspelare gör mål
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Yellowcard: Haha nervöst värre förstår jag.jag tillåter mig inte att vara nervös
efter den sista tidens spel,utan jag tillber fru fortuna bara sen får vi se hur det går.
efter den sista tidens spel,utan jag tillber fru fortuna bara sen får vi se hur det går.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Icing-Ove: Till skillnad från Timrå då som sett jävligt vassa ut så här långt.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Yellowcard: Haha man blir ju nastan sjosjuk nar man laser dina inlagg x)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
nixXz: snacka om att inte veta hur man spelar när man leder med 2 mål, galet vad nojiga vi alltid blir! hade det inte varit för åkerlund och att det är sopmodo hade det varit jävligt surt.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Viktig 3:a! Starkt jobb och mycket bra insats av Åkerlund i kassen. Matchens lirare!
HV har kvitterat mot Rögle - kom igen!
HV har kvitterat mot Rögle - kom igen!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
saasta: såg metchen på canal+webtv och jag bara undrar hur kan man spela så bra hemma ja naturligt vis har dom ju klacken som stöd i hemma matcherna men så dålig som dom var mor rögle så kan man ju tro att det var ett helt annat lag i dag mot för sist ??? ja menar man borde ju även kunna ta i lite även fast man spelar borta ? dom lede ju trots allt med 2-0 mot rögle...... ja ja nu van ju timrå i kväll så man får vara mycket lycklig över det iaf och nu får man ladd upp för matchen i natt svergie canada :D hoppas på ett lyckligt slut där med dårå :D
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Nämen, det var väl qul med en seger. Mööke bra gubbar. J#¤%# bra med tanke på att mer än halva laget tycker föreningen är skit och/eller redan flyttat mentalt :-)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Denna seger var som Timrås samtliga (fåtaliga) den här säsongen: löjligt viktig. Sisådär tvåhundra kilo tillfälligt lämpade från axelpartiet.
Skönt också att viktorian blev en pungspark på Snippan. Om ni ursäktar franskan. Låt oss hoppas på att dom nu förstår vinken och hänger kvar där nere där dom ter sig så estetiskt tilltalande.
Ah: Hockey är en underbar sport!
Skönt också att viktorian blev en pungspark på Snippan. Om ni ursäktar franskan. Låt oss hoppas på att dom nu förstår vinken och hänger kvar där nere där dom ter sig så estetiskt tilltalande.
Ah: Hockey är en underbar sport!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Enda tråkiga idag är väl att Rögle år vinna med 6-5 med en bredsida in i mål, helt bedrövligt att de gödkändes !
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Yellowcard: Rögle har så snuskigt mycket flyt nu. Förmodligen därför Kenny åker runt och rodnar på isen.
« Föregående · 1107010 · Nästa »