Timrå IK - Modo 2009-12-26
« Föregående · 1219014 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Alltid kul att orättvist slå storasyster!
Piros!!!
Timrå IK är dom bästa...
Piros!!!
Timrå IK är dom bästa...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
KIK:s hemsida har kommenterat dagens match:
"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)
"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
John K: Fan vad skööönt att Timrå vann idag. En annan stackare är helt orkeslös. Först nu jag orkat masa mig till datorn. Har mestadels legat och sovit. Fullständigt slut i kropp i själ. Har fått i mig lite mat dock och två kalla pilsner. Men varför skall alltid mina bihålor balla ur när det roliga inträffar! Finns inget annat ord än SKIT för det hela!
Grattis till er som fick uppleva segern på plats! Nu blir det SVT Play å JVM samt lite poker för min del!
SKÅL!
Grattis till er som fick uppleva segern på plats! Nu blir det SVT Play å JVM samt lite poker för min del!
SKÅL!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
En supersupporter från Örebro hade jag med mig. En Timråfan av stora mått som starkt bidrog till dagens seger.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Hemkommen från matchen, ätit sill med nubbe mm. Tack Lindbäck, du vann matchen åt oss i dag! Ljuvligt!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
iggy: 20:00 på SVT24, går även att kolla på matchen om du går till svt.se/sport
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
tik02: skön seger, nån som vet på vilken kanal juniorhockeyVM matchen går på och vilken tid ?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
McCarton: Ja det var när Kapanen var här och härjade som det sist hände, i alla fall i flera matcher. Backlund kunde väl också göra en "idiotmatch" för att i nästa match agera "såll". Nej det här är något annat. Prioritet på att behålla den killen borde stå högst upp på dagordningen för dom som håller i pengarna.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Skönt med en målis som vinner matcher.. Det var länge sedan man fick uppleva det!
Tack Lindbäck!!
Tack Lindbäck!!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Efter att vi läxat upp framstjärtarna funderar jag på om man för undantags skull ska hålla på bakstjärtarna i kvällsmatchen så att vi får parkera på slutspelsplats efter att omgången spelats klart.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
MB: Anders Lindbäck. Wow. Magnifikt. Makalöst. Underbart. Vackert!
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
MB: Det kanske inte är så hemskt roligt att vara Timråit jämt.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre. Man kunde vara Modoit...
Men ha i åtanke att det kunde vara värre. Man kunde vara Modoit...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Rooster23: Man var lite för snabb i sin analys......
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Rooster23: Det är de sista 15 sek som gäller, där har vi tappat många matcher i år.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Har Mattias Karlsson oproportionerligt stora skydd eller äter han sig lite för mätt, lite för ofta?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
73Sjöbba: Grymt nervöst. Linkans lån och Nyllet får sparsamt med istid. Samuelsson och Starkov också, med rätta.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
jonmannen: Urk. Hoppas att vi inte tappade matchen på det där 5 mot 3-spelet.
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Kerstin_k: Ja vi måste se till att hålla oss på banan. Hoppas vi kommer upp i planen nästa period.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Rooster23: Helt ok första perre. Men vi tar förjävligt många utvisningar. Det kommer att straffa sig. Piros är het den här matchen.
Nu vill jag att det blir lite mer fokus på anfall istället för försvar de återstående perioderna. Dumma utvisningar får det vara nog med.
Kom igen nu Timrå!
Nu vill jag att det blir lite mer fokus på anfall istället för försvar de återstående perioderna. Dumma utvisningar får det vara nog med.
Kom igen nu Timrå!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Hahl Bundy: Va faan, Foppa hit och Foppa dit. Finns det inget annat för sportjournalisterna att gotta sig åt? Nu gäller det dagens match och då är det 3 poäng som gäller. Nu far jag till E-on och vi skall krossa Modo.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Lumber Jack: Det måste vara härligt att ha elitseriens bäste spelare i laget. Tänk om han spelade matcher också. Då skulle inget lag gå säkert.
Men, huvudsaken är att han kan spela sista finalmatchen. Då tar ni guldet.
Annars: krossa fjollorna nu. Givmildhet är vackert i juletider, men det får vara någon gräns för hur dumsnäll man kan vara.
Men, huvudsaken är att han kan spela sista finalmatchen. Då tar ni guldet.
Annars: krossa fjollorna nu. Givmildhet är vackert i juletider, men det får vara någon gräns för hur dumsnäll man kan vara.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
TIKbiff: Äh, sluta klaga, annars åker jag ner och lånar sittplats av dig i sju sekunder...
« Föregående · 1219014 · Nästa »
spud"
vad hade du förväntat dej, spud? 9-1, eller?