Timrå IK - Modo 2009-12-26
« Föregående · 1219042 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
orion: säger som 3 modolider skrek efter slutsignalen på allstar i sundsval... TACKA Domarn jävla bönder!!!!
HAHA tyckte det var kul:)
HAHA tyckte det var kul:)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Jaji, många snackar om att vi hade tur och att vi vann orättvist etc. Jag håller inte med! Målvakten räknas definitivt till laget och han gjorde en stormatch helt enkelt. Säkerligen Lindbäcks allra bästa insats i TIK-dressen - hittills. Men kom inte och snacka om tur eller orättvisa! Detta kan man göra om ett lag får felaktigt underkända mål emot sig eller på annat sätt blir bortdömt. Samt i händelse av annan skit som vi har drabbats av mer eller mindre hela hösten. Nu var det vi som hade lyckan (och en matchräddande målvakt) på vår sida. In your face, MoDo och alla andra! Om det är något lag som förtjänar att vinna på det här sättet, så är det vi. Varför ska vi behöva spela gladhockey och skjuta dubbelt så många skott som motståndarna för att ta tre viktiga poäng varenda gång? Nej, just det ja... Skål och grattis till oss TIK:are - fy satan vilken skön seger!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
"Ja jag undrar också hur timrå som lag kan uppträda så tamt. Hade förväntat mig mycket mer.
spud"
vad hade du förväntat dej, spud? 9-1, eller?
spud"
vad hade du förväntat dej, spud? 9-1, eller?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Alltid kul att orättvist slå storasyster!
Piros!!!
Timrå IK är dom bästa...
Piros!!!
Timrå IK är dom bästa...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
KIK:s hemsida har kommenterat dagens match:
"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)
"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
John K: Fan vad skööönt att Timrå vann idag. En annan stackare är helt orkeslös. Först nu jag orkat masa mig till datorn. Har mestadels legat och sovit. Fullständigt slut i kropp i själ. Har fått i mig lite mat dock och två kalla pilsner. Men varför skall alltid mina bihålor balla ur när det roliga inträffar! Finns inget annat ord än SKIT för det hela!
Grattis till er som fick uppleva segern på plats! Nu blir det SVT Play å JVM samt lite poker för min del!
SKÅL!
Grattis till er som fick uppleva segern på plats! Nu blir det SVT Play å JVM samt lite poker för min del!
SKÅL!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
En supersupporter från Örebro hade jag med mig. En Timråfan av stora mått som starkt bidrog till dagens seger.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Hemkommen från matchen, ätit sill med nubbe mm. Tack Lindbäck, du vann matchen åt oss i dag! Ljuvligt!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
iggy: 20:00 på SVT24, går även att kolla på matchen om du går till svt.se/sport
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
tik02: skön seger, nån som vet på vilken kanal juniorhockeyVM matchen går på och vilken tid ?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
McCarton: Ja det var när Kapanen var här och härjade som det sist hände, i alla fall i flera matcher. Backlund kunde väl också göra en "idiotmatch" för att i nästa match agera "såll". Nej det här är något annat. Prioritet på att behålla den killen borde stå högst upp på dagordningen för dom som håller i pengarna.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Skönt med en målis som vinner matcher.. Det var länge sedan man fick uppleva det!
Tack Lindbäck!!
Tack Lindbäck!!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Efter att vi läxat upp framstjärtarna funderar jag på om man för undantags skull ska hålla på bakstjärtarna i kvällsmatchen så att vi får parkera på slutspelsplats efter att omgången spelats klart.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
MB: Anders Lindbäck. Wow. Magnifikt. Makalöst. Underbart. Vackert!
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
MB: Det kanske inte är så hemskt roligt att vara Timråit jämt.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre. Man kunde vara Modoit...
Men ha i åtanke att det kunde vara värre. Man kunde vara Modoit...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Rooster23: Man var lite för snabb i sin analys......
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Rooster23: Det är de sista 15 sek som gäller, där har vi tappat många matcher i år.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Har Mattias Karlsson oproportionerligt stora skydd eller äter han sig lite för mätt, lite för ofta?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
73Sjöbba: Grymt nervöst. Linkans lån och Nyllet får sparsamt med istid. Samuelsson och Starkov också, med rätta.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
jonmannen: Urk. Hoppas att vi inte tappade matchen på det där 5 mot 3-spelet.
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Kerstin_k: Ja vi måste se till att hålla oss på banan. Hoppas vi kommer upp i planen nästa period.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Rooster23: Helt ok första perre. Men vi tar förjävligt många utvisningar. Det kommer att straffa sig. Piros är het den här matchen.
Nu vill jag att det blir lite mer fokus på anfall istället för försvar de återstående perioderna. Dumma utvisningar får det vara nog med.
Kom igen nu Timrå!
Nu vill jag att det blir lite mer fokus på anfall istället för försvar de återstående perioderna. Dumma utvisningar får det vara nog med.
Kom igen nu Timrå!
« Föregående · 1219042 · Nästa »
Redigerad kommentar