Timrå IK - Modo 2009-12-26
« Föregående · 1218245 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
John K: Slakten på annandan, menar du ? Kan väl inte bli annat med Snoppa Snoppberg och pastor Näslund i högform.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
U137:
Med tanke på att TIK aldrig ger upp och siktar mot final så blir det nog en jämn match.
Med tanke på att TIK aldrig ger upp och siktar mot final så blir det nog en jämn match.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Icing-Ove: Siktar på final, det får nog stå för MoDo, nu när man äntligen lyckats frigöra reservkapitalet.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
U137:
Vi har för tunn trupp. Bara en massa norskar och gamlingar som är trötta och mätta. Sedan har vi inte en Challe som kan dra in flera tusen i timmen till klubben ;-)
Vi har för tunn trupp. Bara en massa norskar och gamlingar som är trötta och mätta. Sedan har vi inte en Challe som kan dra in flera tusen i timmen till klubben ;-)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
73Sjöbba:
Steenad? Kolan är för dyr och väger för tungt. Någon borde ha Challat i tid..
Steenad? Kolan är för dyr och väger för tungt. Någon borde ha Challat i tid..
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Icing-Ove: Det kan jag hålla med dig om. Taskigt att ingen Challade. =)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
73Sjöbba: Fan...nu har vi bjudit in Modoiterna på deras egna onanifest.....
Jag Skröder inte orden, de Aasen går igång fullständigt på sånt, ordvrängaronanister!
Jag Skröder inte orden, de Aasen går igång fullständigt på sånt, ordvrängaronanister!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
mikenomad: Iofs. Nu förstår jag varför dom har så oHållberg ekonomi. Det måste vara Svart-vadet om norskarna om dom skulle F(l)oppa eller ej. Personligen Tuokko jag att man ska inte hålla på med Sondell gambling, men målvakterna Bjuhr på så mycket så dom måste väl gambla.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
mikenomad: Äh, jag blev så förstummad så jag funderar på att bli seriös.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
John K: Jag åker till Alperna (Avoriaz) inatt... Därför gav jag Bo Wasa mitt grundseriekort med tillägget att han får betala vad han tycker det är värt. :-)
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
T T: Där gick chockometern i topp. Han verkar ha lite otur med skador, den där Forsberg.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
NuMo: strimma var dum i huvudet som körde i hjäl sig i fyllan, det har inget med otur att göra
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
NuMo: nej det är olyckligt.... men det är sällan synd om dom som kör ihjäl sig i fyllan
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
willysson: Jag håller inte med. Men det är idiotiskt att riskera andras liv oavsett vad det gäller.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Ingen Foppa med imorgon.
Länkar:
Ingen Foppa mot Timrå | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Ingen Foppa mot Timrå | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Laken: ORGASM-varning! Finns inget vackrare än när Timrå vinner. En kall starkbärs i näven och en snus under läppen!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Feg foten bangar ur igen.....Den dag nolaskogarnas is prinssesor hamnar i kvalserien så kanske foten vågar sig fram igen.....
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
henrik: Beskedet var väldigt väntat. Mycket kan man säga om Nolaskogsarna men så dumma i huvudet kan de bara inte vara att de riskerar sin gullegris för resten av säsongen i en match mot Timrå. Hade han spelat hade de betytt slutet för hans karriär! Timrå hade mosat honom direkt!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Uno Gordon: Spekulationer om en värld ni aldrig kommer att föstrå men alltid sukta efter....
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Synd för Foppa, bra för Timrå, som dom brukar säga: "Den enes bröd den andres död"
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Uno Gordon: Har jag missat värvningen av Mäkiaho i julhelgen eller vad?
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Ingen Foppa? Sicken skräll.
Vad var oddset på det eller var det inte spelbart?
Hur som haver, Jag vet utgången redan nu.
Jag kommer att befinna mig hysteriskt snorgråtandes i bilen på väg hem, spelandes Empty Rooms med Gary Moore over and over and over again.
Vad var oddset på det eller var det inte spelbart?
Hur som haver, Jag vet utgången redan nu.
Jag kommer att befinna mig hysteriskt snorgråtandes i bilen på väg hem, spelandes Empty Rooms med Gary Moore over and over and over again.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Anonymous: inte vet jag om det är så att vi eller modo har värvat han
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
En härligjulklapp till oss alla.
Domherre Tomas "kuben"Andersson.
vad kan gå fel,,eller rätt menar jag.
Domherre Tomas "kuben"Andersson.
vad kan gå fel,,eller rätt menar jag.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
TIKbiff: Äh, sluta klaga, annars åker jag ner och lånar sittplats av dig i sju sekunder...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Lumber Jack: Det måste vara härligt att ha elitseriens bäste spelare i laget. Tänk om han spelade matcher också. Då skulle inget lag gå säkert.
Men, huvudsaken är att han kan spela sista finalmatchen. Då tar ni guldet.
Annars: krossa fjollorna nu. Givmildhet är vackert i juletider, men det får vara någon gräns för hur dumsnäll man kan vara.
Men, huvudsaken är att han kan spela sista finalmatchen. Då tar ni guldet.
Annars: krossa fjollorna nu. Givmildhet är vackert i juletider, men det får vara någon gräns för hur dumsnäll man kan vara.
Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Hahl Bundy: Va faan, Foppa hit och Foppa dit. Finns det inget annat för sportjournalisterna att gotta sig åt? Nu gäller det dagens match och då är det 3 poäng som gäller. Nu far jag till E-on och vi skall krossa Modo.
« Föregående · 1218245 · Nästa »
Vad tror ni, blir det tre poäng eller?