Timrå IK - Modo 2011-01-22
« Föregående · 1336809 Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
1300 modoiter minst på plats. Lycka till att dränka vår sång med eran trumma denna gång.
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Johnny Bravo: Ja vi ser väl! Vi har en del retards och mongon som brukar bli för fulla i våran "klack".
Timrå IK - Modo 2011-01-22
General: Jag är tror nog att ni kommer att äga Eon i Morgon iallafall på läktaren. Just pga att hela högen är berusade o därför väldigt skräniga.
På isen vinner ni förmodligen oxå.
Det enda som hindrar er är BB:s profetior.
På isen vinner ni förmodligen oxå.
Det enda som hindrar er är BB:s profetior.
« Föregående · 1336809
Lucasborg: Men herregud, i den här takten så kommer ni innan skymningen hävda att det kommer vara 8000 Modolider på plats.