1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Modo 2012-11-03


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
superfalle: Ja...nu är ju kontrakt till för att brytas....

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
MODOJohan: hur fan skulle de gå till . Han har ju kontrakt med zuuug

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Blizzard: Ja det vore ju grymt skoj! Då kanske Zäta kommer till Timrå också.


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

Steenläänkeen kanske passar bättre i matchtråden.


Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

John K: Viktig match! Nu har vi lirat halvhyggligt och tagit poäng ett tag. En seger mot Modo och vi går in i landslagsuppehållet med luft ner till kvalserien, vittring på slutspelsstrecket och dessutom med Modo neddragen i streckstriden på allvar. Nolll poäng vore desto tyngre.

Modo har ju sunkat till sig ordentligt efter sin långa segersvit och toppkänning för några veckor sen. Jag får extra tröst i min uppfattning att de har en dålig tränare och svaga målvakter. Med Steen eventuellt borta trubbas deras vassaste spets av.

Jocke lär väl stå? Det kan gå.


Timrå IK - Modo 2012-11-03

Dags för match mot länsrivalerna. Brynäs vände negativ svit mot TIK i går. Nu kommer Modo med flera förlustmatcher i bagaget. Hur går det då?

Fyll Arenan!

http://www.timraik.se/artikel/30158/


« · 1532435
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer