Timrå IK - Modo 2012-11-03
superfalle: dessa kontrakt kan ju vara lite...konstiga, se på bäckis tex.
18 oktober
" Ja, det är samma sak med Nicklas som med (Henrik) Zetterberg (Zug). Han spelar med Dynamo så länge det inte blir spel i NHL"
http://www.aftonblade...4.ab
24 oktober
"Jag har skrivit på ett tills vidare-kontrakt där allt är möjligt. Så, ja, jag kan komma hem och spela för Brynäs om NHL skulle ställas in helt."
http://gd.se/sport/br...for-brynas
****
Bara hoppas något sådant finns i Zätas och det blir ju mer stärkt av vad Nollan sa direkt efter att Zäta blev klar för Zug
"Det är bra att han håller i gång, sen får vi se vad som händer efter nyår. "
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Fyfan vad taggad jag är. Sitter på tåget påväg till Sundsvall för lite förfest innan matchen. Ett bra tag sen jag kände mig så taggad och hoppfull inför ett derby.
Nu jävlar sjunger vi i 60 minuter oavsett resultatet på tavlan. Det år VÅR hemmaborg. Det är VI som ska bestämma. Vi ska inte stå med öppna armar och släppa in modoliderna i hallen. Nu jävlar ger vi allt för våra krigare ute på isen. Ska vi kunna kräva att dom sliter som djur ska vi fan slita som djur på läktaren också.
Ikväll är det dags att slå tillbaka.
En gammal goding: VEM ÄR DET SOM STÅR KVAR?
det har typ sjunkigt 100 sittplatser sen som la upp förra biljettuppdateringen då.
Med tanke på att de två efterföljande matcherna var mot Brynäs och Modo får man väl tycka att 4500 mot tråk-fule var en skänk, över snittet ju. Det går inte att relatera till dåtid, när snittet var typ 5500, utan man måste vara realist och rätta sig efter rådande förutsättningar. Allt som allt gavs vi så optimala förutsättningar det var möjligt att få inför denna hemmamatch-orgien.
Ett lag som presterade lite gav hyfsat med folk mot Luleå och därefter två publikmatcher. 4700 senast är en besvikelse men ingen katastrof och idag pekar det mesta på närmare fullsatt, åtminstone ca 5800-5900 pers.
Statistik - Hockeyligan.se
Rögle ligger 2, 4, 5, 6 på den top 10 listan.
DET är kasst!
Jag ser ut som Teneriffas enda Timråit nu;
Illröd fram och vit rygg. Skitsnyggt dagen till ära haha!
Löjligt av Modo att ta vår bortatröja rakt av. "Va, två Timrå?" sa femåringen.
"tattare" då eller? Isf är det inte pinsamt
O där kom första och andra skotten mot Lundström i andra perioden efter 15 min.
Bra gjort av NHL-laget M0d0.
Haha, Jonte Hedström vilken kung.
Alla är med oss, Boorken, Wikegård, Timråhockeyn is back!
Nu håller vi uppe tempot i sista!
Ekar det här inne ikväll? Jätte skoj om ni är i arenan isst...