Blizzard: stenhård snubbe , makalöst att han kan gå lös med en djävla sammhälls tjänst .
Timrå IK - Modo 2012-11-03
« Föregående · 1533110 Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Andersson: Om dom var 4 mot 5, så är det inte mer än rättvist att dom åker på manskap emot 15-20 mot 4-5. Kan inte föräldrarna eller ordningsmakten mäkta att ta hand om dessa oönskade ja då vette fan
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Andersson:
Precis, det är det som retar mig mest. Inte okej men betydligt mer okej om dom varit två gäng som ville göra upp.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
MrMorris: Usch hemskt! Hoppas han klarar sig utan fysiska och psykiska men.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
Timrå Icon: Jag antar att han har bilder på olika modosupportrar alternativt bild på klacken. Sedan får hans bror peka ut ifall han ser någon som var med och misshandla honom.
« Föregående · 1533110