Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
« Föregående · 2569949 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Zäta75: Öppen gata i Modos försvar. Det kan bli vår räddning om vi tar tillvara på det.
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
DHL kan ge sin lön till AJB och PHP kan ta över DHLs förstaline och DHL kan nöta lite bänk.
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Vi har verkligen inget bra motmedel mot motståndarens presspel....ok då , mål kan ju hjälpa lite...men, faktum återstår...
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Modano: Förlängningen av Eronen var Kapanens första "misstag" i min bok. Där måste det ha gått att hitta nått bättre till samma pris.
Meen det är lugnt! Pääjärvi fixar biffen när förstakedjan fortfarande funderar på hur man spelar hockey.
Meen det är lugnt! Pääjärvi fixar biffen när förstakedjan fortfarande funderar på hur man spelar hockey.
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
En sak är säker i alla fall.
Säsongens målsättning är att undvika kvalspel.
Säsongens målsättning är att undvika kvalspel.
+ 2
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Totalt felbygge av lag små jävla finnar av överskattade Kapanen torska allt fysiskt spel. Måste omg in med 2 fysiskt starka backar Måste bryta kontraktet på nån av back finnarna och in med NYT
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Sputnik: Sen den som klagar på Oliver Johansson. Han har fortfarande en bråkdel av förstakedjelirarna i lön. Men lyckas ändå låsa fast pucken mer tid i offensiv zon än våra guldgossar.
+ 7
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
DHL känns mer som en potentiell tredjelina i J18.
Man mår fan illa...
Släpp ner axlarna och våga!!!
Just nu är det fan bara 4:e linan med Boyce & co som visar lite väg framåt.
Man mår fan illa...
Släpp ner axlarna och våga!!!
Just nu är det fan bara 4:e linan med Boyce & co som visar lite väg framåt.
+ 2
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Ahpl: Nej en underpresterande förstakedja och backsida som sprider puckar. Ingen bra kombo.
+ 2
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{7043}: Ge Dahlén 5 matcher till. Kommer det inte igång så shoppa ut honom till schweiz och köp två kvalitetsbackar för slanten. Funkar inte att ha lagets dyraste spelare som inte producerar och bara åker och tittar på i defensiven.
+ 2
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Ahpl: Aa backarna är problemet när de är DHL som är top 3 i hela serien med sämst +/-?
+ 2
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Rallarn: är väl större problem på backsidan, svensson, erixon och rindel har väl knappt slagit en passning rätt idag
+ 1
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Sputnik: Upp till bevis idag. Det finns liksom inga ursäkter nu. Annars ska det röras om i laget fortare än kvickt.
+ 2
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Kerstin_k: Vad håller vi på med? Snälla Ante ta timeout och riv sönder taktiktavlan. Gör NÅNTING!1?1?1
Nej just ja. Mjuka värden och Teamster! ♥️♥️♥️
Nej just ja. Mjuka värden och Teamster! ♥️♥️♥️
+ 5
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{7043}: Nått är alarmerande fel. Speciellt när Ante kör foliehatt i media. Vi saknar lite mål men spelar ju perfekt hockey i övrigt. Alla spelare som blivit intervjuade säger samma sak.
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Lomond: Ändrar han inte kedjorna ikväll ska han ha sparken efter slutsignalen
+ 5
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Sputnik: Ja nu gäller det att bara köra på o sluta tänka. Får bara inte fortsätta så här...
Blir det ingen bättring under första perioden måste bara Ante göra nåt!
Blir det ingen bättring under första perioden måste bara Ante göra nåt!
+ 1
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Dubbeld: Jag fattar verkligen ingenting alltså. Vi är ju helt jävla nyvakna. Nånting är fel.
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Zåsse klubban: Dahlén kan ju glömma sin NHL karriär framöver med detta defensiva spel.
Sen kan han väl snälla börja käka på Inez igen. Spelet hans ser ut att sitta i kroppshyddan.
Sen kan han väl snälla börja käka på Inez igen. Spelet hans ser ut att sitta i kroppshyddan.
+ 9
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Chrille: Inte en sekund av tryck i anfallszon och totalt kaos i defensiven. DHL inne på baklängesmål som vanligt. Ante är envis som en åsna.
+ 4
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Jag ger mig fan på att Ante ändå hittar något positivt...
Är det problem med löner eller pensionavsättningar?
Är det problem med löner eller pensionavsättningar?
+ 1
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Sputnik: Vad är det för jävla passning av Dahlén? Herre jävla gud. Och 0-1 på det? skäms
+ 3
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
BoyceBoyceBoyce: vi har ju inget grundspel. Hur svårt skare va att slå ett uppspel
+ 1
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
BoyceBoyceBoyce: Kollektiv kollaps, ledd av de som ska leda oss. Vad är det för jävla pass Dahlén försöker i offensiv zon.
+ 2
« Föregående · 2569949 · Nästa »
1-1.
Det kan alltså bli ännu bättre om några till vaknar.
Det gäller att vara positiv:)