1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{469}: Ser fram emot det avsnittet också, inte hör något om vår match där än.
Kör hårt ikväll, lite avundsjuk på det derby, har inget sådant


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Lillberra: Hahaha 😂


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Synct: Domustrappan släpper väl med 2 veckors mellanrum tror jag. Så nästa vecka så lär vi få ettt nytt avsnitt! Vi vinner väl derbyt idag så det blir idel goda miner där tycker jag. 😃

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Knylan: "”Let’s keep this up…”

Men ge oss ett jävla avsnitt av domustrappan då för fan! Allt för längesen nu 😅

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Knylan: "Now you're gonna be in the news with those f-words"😂Klockrent

Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Ja, ”Let’s keep this up…” som en populär man en gång sa.

« · 2741942
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.