Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
« Föregående · 2449067 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Modano: Vill ändå hävda att det obefintliga anfallsspelet och det risiga resultatet mer ligger på namn som Dahlén, Pettersson, Hanzl, Lander och Hartmann.
Hellre än Boyce och grabbarna.
Hellre än Boyce och grabbarna.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Andersson: Vi håller dom hyfsat på utsidan men vi har noll eget spel, oftast så brukar det trilla in nån skitpuck. Vi måste fördela mer spel till deras zon.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
FH - avdammad: Klockren stolpe vare visst. Kändes så lustigtvmed studsen, speciellt i vinkeln hemma framför tvn.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Dubbeld: Nu håller man på att spela bort detta. SLUTA med att spela på en 2-1 ledning.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Kerstin_k: Ante kan väl inte ha varit så dum att han sagt åt dom att spela så här defensivt? Det fungerar aldrig för oss.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Nästan time out dags nu... oerhört dåligt spel. Går inte försvara sig en hel period med ett måls ledning.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
bar mofftak: Knappt varit i offensiv zon sedan 2-0-målet. Jisses.
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Labban: Vinner inte en tekning och förlorar 2 av 3 närkamper. Kan det verkligen hålla?
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
sargad: Vet att det är tidigt i hans Timrå-karriär: men vad hade Kapanen för tanke med Mieho?
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Kerstin_k: Snälla nån vilket haveri. Vi är inte värda e poäng med detta lallande. Så pinsamt.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
{297}: Det här är toltalt Antes förlust och hans envishet i att inte ta en timeout.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Vad trodde man när man går ut i tredje för att parkera bussen? Njaa detta får Ante ta på sig
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Herminator: Ni skulle spelat i röda tröjor, nu dödade ni ju vinnarmentaliteten på bortaplan också
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Nu ger hockeyn mer negativt i mitt liv än positivt, vi kanske hörs på Lördag, jag vet inte. Dra åt helvete med det här, allt började med Hjärndöda Lundins hjärnsläpp då fick vi nerver igen
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Av någon anledning slutade Timrå spela hockey.
Förtjänat underläge tyvärr
Förtjänat underläge tyvärr
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Men var vår sk spets?? Har någonting framåt? Hur många puckar har Dahlén satt i plexit ikväll?
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Woody Jokinen Ngt är fel här. Det är en skitmatch med dåligt tempo, dålig hockey och vi tappar 2-0. Dahlen har typ 12 skottlägen som är bra.
Är inte ens nära.
Vad har hänt?
Är inte ens nära.
Vad har hänt?
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Oakleafer : Och nu kan vi spela hockey igen. Så jäkla dåligt.
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Går fortfarande 3 personer på en gubbe och släpper markeringar på folk.
Förlåt, skiter totalt i markeringar på folk och dem får gratis lägen.
Förtjänad förlust när man spelar såhär
Förlåt, skiter totalt i markeringar på folk och dem får gratis lägen.
Förtjänad förlust när man spelar såhär
+ 2
« Föregående · 2449067 · Nästa »