Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
« Föregående · 2449083 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Labban: Vinner inte en tekning och förlorar 2 av 3 närkamper. Kan det verkligen hålla?
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
sargad: Vet att det är tidigt i hans Timrå-karriär: men vad hade Kapanen för tanke med Mieho?
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Kerstin_k: Snälla nån vilket haveri. Vi är inte värda e poäng med detta lallande. Så pinsamt.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
{297}: Det här är toltalt Antes förlust och hans envishet i att inte ta en timeout.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Vad trodde man när man går ut i tredje för att parkera bussen? Njaa detta får Ante ta på sig
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Herminator: Ni skulle spelat i röda tröjor, nu dödade ni ju vinnarmentaliteten på bortaplan också
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Nu ger hockeyn mer negativt i mitt liv än positivt, vi kanske hörs på Lördag, jag vet inte. Dra åt helvete med det här, allt började med Hjärndöda Lundins hjärnsläpp då fick vi nerver igen
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Av någon anledning slutade Timrå spela hockey.
Förtjänat underläge tyvärr
Förtjänat underläge tyvärr
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Men var vår sk spets?? Har någonting framåt? Hur många puckar har Dahlén satt i plexit ikväll?
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Woody Jokinen Ngt är fel här. Det är en skitmatch med dåligt tempo, dålig hockey och vi tappar 2-0. Dahlen har typ 12 skottlägen som är bra.
Är inte ens nära.
Vad har hänt?
Är inte ens nära.
Vad har hänt?
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Oakleafer : Och nu kan vi spela hockey igen. Så jäkla dåligt.
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Går fortfarande 3 personer på en gubbe och släpper markeringar på folk.
Förlåt, skiter totalt i markeringar på folk och dem får gratis lägen.
Förtjänad förlust när man spelar såhär
Förlåt, skiter totalt i markeringar på folk och dem får gratis lägen.
Förtjänad förlust när man spelar såhär
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Ursäkta mig men jag måste: AS-BALLE!!,!! Så jävla besviken!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Oakleafer : ”av någon anledning”? Anledningen är ante som på nåt jävla sätt tror att det här laget kan spela av en hel period med ett måls ledning. Örebro malde ju på hela perioden, klart som fan vårt bräckliga försvarsspel kommer göra misstag som vanligt.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Varför tog inte Ante Timeout när ALLA såg att de tappa allt framåt skandal att piss Örebro vinner fast de spelar klapp kasst
+ 14
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Timrå IK är världens i särklass sämsta ishockeylag.
Dags att lägga ner skiten så kanske den i alla fall blir ihågkommen som något att respektera
Dags att lägga ner skiten så kanske den i alla fall blir ihågkommen som något att respektera
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Öhh... kan inte bara säsongen ta slut?
Plååååågsamt...... uselt.
Om man leker med tanken att man tar bort ca 1 månad med idel torsk förra säsongen och tar bort streaken på ca 1 månad när vi var vinstmaskin denna säsong så skiljer det inte så mycket.
Plååååågsamt...... uselt.
Om man leker med tanken att man tar bort ca 1 månad med idel torsk förra säsongen och tar bort streaken på ca 1 månad när vi var vinstmaskin denna säsong så skiljer det inte så mycket.
+ 6
« Föregående · 2449083 · Nästa »