Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
« Föregående · 2260534 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Söderöver: Så rättvis seger! Synd på 3p bara.
Hanzl stensäker på straffar. Lägger alltid en hög backhand, målvakterna borde veta detta nu.
Hanzl stensäker på straffar. Lägger alltid en hög backhand, målvakterna borde veta detta nu.
+ 7
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Dagens ros för denna match!
Urstarkt att aldrig ge sig!
Det finns vinnare i detta lag!
Ikväll får JJ största ovationen iaf!!!
Urstarkt att aldrig ge sig!
Det finns vinnare i detta lag!
Ikväll får JJ största ovationen iaf!!!
+ 11
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
roger_sundsvall: Jävligt bra. 2 mer än jag hade räknat med!
Bra kämpat av hela laget.
Bra kämpat av hela laget.
+ 5
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
erathoo: ...men vad underbart med 2 pinnar. JJ riktigt bra ikväll...
+ 7
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{297}: Allvarligt: vem ska vakta den ena kassen på träningen när JJ är iväg på landslagsuppdrag?
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Erik jävla Andersson vilken stjärna. Bränner ett kanonläge och sen åker han och glider mot båset när motståndarna kontrar så att lagkamraterna inte kan byta. Sätt honom på läktaren fortast möjligt.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Synct: sjukt onödig utvisning att ta men Timrå spelade försvar i 15 minuter i tredje perioden, gav bort precis allt initiativ till Rögle. Typiskt bottenlagsbeteende. Vi var en tekningsvinst från 3 pinnar ikväll men det hade ju inte behövt bli så dramatiskt om Lööke hade satt sin superchans eller om man hade behållit samma checkspel som i resten av matchen.
Tar vi en pinne i den här matchen får vi nog vara nöjda, vi har inte materialet att spela hem en sån här match.
Tar vi en pinne i den här matchen får vi nog vara nöjda, vi har inte materialet att spela hem en sån här match.
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Kerstin_k: Det tillåts väldigt konstiga tekningar idag så det kan nogha påverkat Hanzls statistik.
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{297}: ovanligt att Hanzl förlorar så många. Jävligt rövigt att tappa tre poäng på det där målet. Och till Rögle som faktiskt inte förtjänar det idag.
Kom igen nu! 2 poäng tack!
Kom igen nu! 2 poäng tack!
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Fan vad duktiga dom är i offensiv zon när dom har numerärt överläge.
Det var en jävligt olycklig utvisning på Erixon i slutet där.
Den marginalen hade vi inte råd med och Hanzl hade chans att vinna hem den här matchen i den sista teken där…
Jaja!
Dom är riktigt giftiga alltså!
Det var en jävligt olycklig utvisning på Erixon i slutet där.
Den marginalen hade vi inte råd med och Hanzl hade chans att vinna hem den här matchen i den sista teken där…
Jaja!
Dom är riktigt giftiga alltså!
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Söderöver: Fy helvete. ,13 sek kvar och vi tappar vår 3 poängare så besviken
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Söderöver: sanslöst hur många tekningar man förlorar i egen zon dom sista 5 minuterna.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Rallarn: ERIXON DIN JÄVLA SOPA, FYFAN VILKEN KORKAD JÄVLA UTVISNING
ligger och håller i klubbjäveln som om det vore din jävla livlina så JÄVLA kass
ligger och håller i klubbjäveln som om det vore din jävla livlina så JÄVLA kass
+ 5
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Synct: Haha Råttan ba fak you sätter 3-2an :D
Älskar den mannen!!!
Älskar den mannen!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Riktigt fint skott av röggel backen!
Meeeeeeen!!!!!
Huuuuuuur kall ääääääär han då!!!!
Bra Rattttttttttis!!!!!!
Meeeeeeen!!!!!
Huuuuuuur kall ääääääär han då!!!!
Bra Rattttttttttis!!!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Charlie2: 4 skott på mål har dom och ändå kvitterar dom. Så går det när man bränner öppna mål Lööke.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Fan vilken härlig fart det blivit på Hartman.
Kommer han bara för sig att ta den obekväma vägen in på mål nu med så kan det bli hur bra som helst!
Kommer han bara för sig att ta den obekväma vägen in på mål nu med så kan det bli hur bra som helst!
+ 3
« Föregående · 2260534 · Nästa »