Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
« Föregående · 2444475 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Erixon sparkar omkull en motståndare när spelet har vänt. Geni.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Rallarn: Precis och Dahlén skjuter själv ut pucken ur zon via rundeln en gång och nästan en gång till i samma 5-3-läge 😂
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
vonDöbeln: Ok, det trodde jag inte utan trodde det skulle vara omvänt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Stenqvist beställer en SOU och inväntar utfallet i offensivt läge för att se vad som ska ske…
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Charliejfz: ni förnedrar oss och sen nu när ni gjort det i 50 minuter så pissar ni på liket
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Zäta75: Man verkar inte tro på det själva, iom att man tappade 3-1 och några dåliga resultat i tidigare matcher när man spelat hyffsat, de behöver nog en nystart.
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{9908}: Ska bli spännande att se vad mittbenan ska skylla på efter matchen
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Söderöver: Vad är det Timrå IK förväntar sig att folk ska betala pengar för och komma och se? Den här skiten? Till och med Lander går in och tar en idiotutvisning. Är det 5/6 senaste hemmamatcherna som vi torskat nu? Ring Sundsvall hockey och kolla om vi kan få spela hemmamatcherna i deras hall istället.
+ 5
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Dubbeld: Lander har inte alls varit den ledare han kan och behöver vara i denna match. EP totalt osynlig. Halloran vek och inte alls bra.
Vi behöver nog gå tillbaka till Dahlen i 1a igen
Vi behöver nog gå tillbaka till Dahlen i 1a igen
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Herminator: Topp 6 kan vi nog glömma. Kval ska vi bara inte riskera heller. Men det kan komma att bli ett getingbo om play-in platser.
Om jag försöker se det positiva med det så har flera av spelarna som är ifrågasatta och på gränsen chansen att kliva fram och visa "jag är fan nåt att ha med en regnblåsig dag".
Om jag försöker se det positiva med det så har flera av spelarna som är ifrågasatta och på gränsen chansen att kliva fram och visa "jag är fan nåt att ha med en regnblåsig dag".
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sånna hära matcher då man VERKLIGEN saknar Rattie som bara hade skjutit på mål
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jag saknar ord för den här insatsen. Snacka om ett skådespel som kommer påverka publiksiffrorna. Om man velar, vem fan kommer åka ut hit med detta färskt på näthinnorna? Och vi snackar om direktplats.. Med den här lägstanivån kan vi nog fetglömma det.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Ante måste rita upp en PP-modell för de matcher när Dahlén inte är påslagen.
I såna här matcher så blir det att EP och Jonte står och puckar längs högerkanten - en spelare stänger av farliga pass mellan dem medan en annan stänger av typ alla pass över mittlinjen eftersom hela Timrå försöker parkera sig i slottet.
I såna här matcher så blir det att EP och Jonte står och puckar längs högerkanten - en spelare stänger av farliga pass mellan dem medan en annan stänger av typ alla pass över mittlinjen eftersom hela Timrå försöker parkera sig i slottet.
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Irritation är inte vad Timrå behöver…
Men det är ju iaf någon form av känsla…
Kampen framför mål i BP…
Hahahahaha!!!! Rögle får allt gratis..
Avd: kolla hockey
Men det är ju iaf någon form av känsla…
Kampen framför mål i BP…
Hahahahaha!!!! Rögle får allt gratis..
Avd: kolla hockey
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: 5 mot 3 ge pucken till Dahlen, hela världen vet. Bara att stå i skottlinjen.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Bragd-Birger: Ja tyvärr klarar inte E.P att driva spelet själv, tyvärr en dyr post sett till prestationen över hela isen även där.
Visst kapanens berömda 2 års, men just nu tycker jag de långa kontrakten från Nubben på Wedda och E.P kan stå oss dyrare. Jag börjar mer och mer förstå RunarUP och hans skeptisism angående emil.P efter att ha sett honom mycket i Växjö.
Wedda baserar jag på hans skadebenägenhet och att han typ aldrig lirar mer än 30 matcher och att vi aldrig lär få ut pengar från försäkringskassa att kunna ersätta honom under säsong heller.
Visst kapanens berömda 2 års, men just nu tycker jag de långa kontrakten från Nubben på Wedda och E.P kan stå oss dyrare. Jag börjar mer och mer förstå RunarUP och hans skeptisism angående emil.P efter att ha sett honom mycket i Växjö.
Wedda baserar jag på hans skadebenägenhet och att han typ aldrig lirar mer än 30 matcher och att vi aldrig lär få ut pengar från försäkringskassa att kunna ersätta honom under säsong heller.
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: är det 14p till vi behöver för att undvika kval typ va?...det går aldrig....
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Villervalla: För mycket fokus på domarna från förra matchen? Aldrig bra. Lander ut nu boxplay
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Lander åker för crosschecking, bra där. 0-4 och jag stänger av
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kerstin_k: Blev man så jäkla knäckt i lördags så man inte fixar att spela idag?
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Erre92: Ja ge oss Rattie. Ingen kan göra mål nu när Wedin är borta. Dahlen försöker men missar allt
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Timrås helt klart töntiga spel i offensiven passar Rögle jävligt bra!
Dom tar kampen framför Clang.
Vi vill in där och fösa pucken lite mysigt mitt i mål.
Det behöver bli mer desperation!
Det måste skjutas och gå… då går inget att läsa!
Fast då behöver det träffas pucken med.
Den här matchen blir svårt att vända… det det är för slött och det tar Rögle med sig hem med en bra bortainsats!
Dom tar kampen framför Clang.
Vi vill in där och fösa pucken lite mysigt mitt i mål.
Det behöver bli mer desperation!
Det måste skjutas och gå… då går inget att läsa!
Fast då behöver det träffas pucken med.
Den här matchen blir svårt att vända… det det är för slött och det tar Rögle med sig hem med en bra bortainsats!
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sett till dagens match så saknar man Emil Berglund och Jesper Dahlrots skott
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Herminator: Betala tillbaka entrépengen till publiken. Man skäms.
+ 7
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jadu: Vi gjorde vårt bästa för att hjälpa dom att blockera pass genom att glida in närmare mål. Jävligt märkligt spel i 5-3...
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Synct: Pettson avslutar med lös fladderpuck från nära blå, suck!
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
sargad: Japp då är det kört, lär ju inte bli en lättare match på lördag. Vi verkar ha kollat video på Brynäs 5-3 spel
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
”Vilket målvaktsspel av Clang”, nej verkligen inte.
Han spelar mot ett jävla PISSgäng som inte ens vill göta mål
Han spelar mot ett jävla PISSgäng som inte ens vill göta mål
+ 5
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
EXPLORERSMÅLAND: Jaha, så börjar vi med alibi spela av 5-3, schnyggt? Näe!!!
+ 10
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
erathoo: Haha, Jonte sen EP, två av dom sämsta avsluten jag sett i 5 mot 3, back to back.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Men skicka in Alvarez förfan så han kan skymma målvakten så de blir nå jävla mål
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Det här…
Hur kan man vara helt ofarliga 5 mot 3??????
Det här är fan PATETISKT
Hur kan man vara helt ofarliga 5 mot 3??????
Det här är fan PATETISKT
+ 7
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kan lika gärna ta ut JJ och spela 6 mot 3 se ifall de gör något
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
OlliJanne: det tycker jag med......
Nä, det enda som kan rädda kvällen är ett snabbt mål i PP2, sen 2-3 i PP.
Nä, det enda som kan rädda kvällen är ett snabbt mål i PP2, sen 2-3 i PP.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sputnik: Det kan väl inte vara mer tveksamt att skriva två år med Pääjärvi än att skriva två år med en osedd, skadedrabbad finne från Liiga som ska spela 3:e eller 4:e?
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jamen va faan! Det är iaf fredag imorgon! Nånting som är positivt!
+ 1
« Föregående · 2444475 · Nästa »