Så här skulle jag formera kedjorna mot Skellefteå utan Corso.
Ilkka Pikkarainen - Matt Murley - Björn Svensson Timo Pärssinen - Kim Hirschovits - Mika Viinanen Anton Axelsson - Anton Lander - Per Hallin Martin Röymark - Alexander Larsson - Jeremy Boyce-Rotevall
Frånvarande forwards: Corso, Hynning, G.Karlsson
Viinanen skulle också kunna "centra" men min förhoppning är att andrakedjan ovan kan producera något/några mål.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ilkka Pikkarainen - Matt Murley - Björn Svensson
Timo Pärssinen - Kim Hirschovits - Mika Viinanen
Anton Axelsson - Anton Lander - Per Hallin
Martin Röymark - Alexander Larsson - Jeremy Boyce-Rotevall
Frånvarande forwards:
Corso, Hynning, G.Karlsson
Viinanen skulle också kunna "centra" men min förhoppning är att andrakedjan ovan kan producera något/några mål.