She: Jag är också rätt negativ till Alvarez. Men faktum är att han har näst bäst +/- i Timrå, bara Svensson bättre. Blev lite förvånad när jag såg det.
{8179}: Undrar om Alvarez är sjuk eller om han är på väg bort? Känns som den enda spelaren som inte levererar. En stor besvikelse sett till förväntningar och en förmodad alldeles för hög lön. Men blir nog svårt att få någon klubb att ta över kontraktet som sträcker sig över nästa säsong också.
covfefe: han är väl skadad, sjuk eller nåt,? Hoppas han är med ikväll allafall. Han behövs.! Ikväll blir det tungt, men det skulle kännas för jäkla gött att snuva det där nasaltalande folket i Västerbotten på poäng
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.