Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
« Föregående · 1571283 Till forumet
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Pjernut: finns inte ett lag i världen som jag mindre vill se vinna än fbk . Jag mår dåligt så fort jag ser tröjorna .
+ 1
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Pjernut: Sånt där är ju en smaksak. Personligen skiter jag egentligen i sådana fruktansvärt triviala saker som när andra lag än Timrå spelar låtsasviktiga slutspelsmatcher. I synnerhet när Timrå kämpar för livet i KS. Men vad jag än tycker om Modo så är det ändå en av naturlagarna att FBK-nederlag är njutningsfullt och det motsatta vämjeligt.
Redigerad kommentar
+ 4
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
superfalle:
Hmm. Nej, du har rätt. Ser att många här hoppades att FBK skulle torska.
Rivaliteten skall vara stor mellan lagen, men när vi ställs mot FBK och ni mot trottoargänget känns det rätt att stötta varandra.
+ 7
« Föregående · 1571283
Pjernut:
Mycket skadeglädje här märker jag. Skulle mycket hellre se Timrå lyfta bucklan än Färjestad.
Nu är ni ju emellertid inte speciellt nära. Lite ödmjukhet kan vara på sin plats om ni inte vill locka hit MoDo-trollen.