1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19

Pjernut:

Mycket skadeglädje här märker jag. Skulle mycket hellre se Timrå lyfta bucklan än Färjestad.

Nu är ni ju emellertid inte speciellt nära. Lite ödmjukhet kan vara på sin plats om ni inte vill locka hit MoDo-trollen.


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Pjernut: finns inte ett lag i världen som jag mindre vill se vinna än fbk . Jag mår dåligt så fort jag ser tröjorna .

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Pjernut: Sånt där är ju en smaksak. Personligen skiter jag egentligen i sådana fruktansvärt triviala saker som när andra lag än Timrå spelar låtsasviktiga slutspelsmatcher. I synnerhet när Timrå kämpar för livet i KS. Men vad jag än tycker om Modo så är det ändå en av naturlagarna att FBK-nederlag är njutningsfullt och det motsatta vämjeligt.

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Bad_Brett: tycker du att en person är mycket skadeglädje?

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
superfalle: ärtan känns genom bolstren

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19

superfalle:


Hmm. Nej, du har rätt. Ser att många här hoppades att FBK skulle torska.

Rivaliteten skall vara stor mellan lagen, men när vi ställs mot FBK och ni mot trottoargänget känns det rätt att stötta varandra.


« · 1571283
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.