Med tanke på att lagen snittat mellan 3400 - 3500 (tillsammans) så får man nog vara väldigt nöjd om man får 4000 åskådare imorgon.
Hur matchen kommer att se ut vet jag inte, men jag skulle inte bli förvånad om vi startar i ett rasande tempo och Åkerlund blir ett spöke. Lite som vanligt, alltså.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Med tanke på att lagen snittat mellan 3400 - 3500 (tillsammans) så får man nog vara väldigt nöjd om man får 4000 åskådare imorgon.
Hur matchen kommer att se ut vet jag inte, men jag skulle inte bli förvånad om vi startar i ett rasande tempo och Åkerlund blir ett spöke. Lite som vanligt, alltså.