Botten upp kamrater.. Ikväll gästar Tingsryd ladan.. Stina vann skidorna över Norskorna nu på morgonkvisten... Sen blir det hockey hela kvällen och natten.. Kör så det ryker 👍 Festen har börjat för länge sedan... SKÅL tamjefan 🍻🍹😎
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ikväll gästar Tingsryd ladan..
Stina vann skidorna över Norskorna nu på morgonkvisten...
Sen blir det hockey hela kvällen och natten..
Kör så det ryker 👍
Festen har börjat för länge sedan...
SKÅL tamjefan 🍻🍹😎