Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Smokey: Tack och lov så avslutade vi ganska starkt. Men det är lite omständligt i offensivzon. Man (Hedström/Pärssinen) drar gärna ner pucken bakom mål och så köttar allt ihop sig framför mål.
Hedström skön i intervjuen. "Jag tycker att vi kommit upp, framför allt vår kedja".
Smokey:
Tre poäng till Timrå hade varit mumma. Då är vi garanterat tre poäng ner till nedflyttning när vi går in i juluppehållet.
Möjligtvis oavgjort. Möjligtvis.
Redigerad kommentar
Kerstin_k: Verkligen. Det måste ringa. BARA MÅSTE!!!
Edit: FÖRBANNAT!!!
Redigerad kommentar
Helvete.
hubbenorlen: Vad fan skulle vi flytta matchen för? Hade vi lirat kl.16 hade vi vunnit. Vi bjuder Växjö på 3p. GENERÖSA TIMRÅ!
Hoppas ni niger innan ni far hem jävla bönder!
Fy faan för bottenlag. Jag vill inte ha med Växjö till KS heller. vi vinner ju inte mot dom heller.
Vad sjutton betyder "Lakers" förresten?