Ny chans till 3-poängare på hemmaplan. Nu har TIK-lirarna visat att man kan göra fler än 2 mål i en match. Efter segern mot LHC får vi hoppas att grabbarna är stärkta inför denna match och tvålar dit Växjö.
Om det finns tvekan inför spel på hemmaplan så får väl Montén sätta laget i en buss och köra en sväng till Ånge och vända tillbaka inför matchen. Då kanske gänget får lite bortakänsla och skärper till.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ny chans till 3-poängare på hemmaplan. Nu har TIK-lirarna visat att man kan göra fler än 2 mål i en match. Efter segern mot LHC får vi hoppas att grabbarna är stärkta inför denna match och tvålar dit Växjö.
Om det finns tvekan inför spel på hemmaplan så får väl Montén sätta laget i en buss och köra en sväng till Ånge och vända tillbaka inför matchen. Då kanske gänget får lite bortakänsla och skärper till.