Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
« Föregående · 2658217 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: Ord kan inte kan beskriva över hur värdelöst vårat PP är.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Man kör ett PP med endast Forwards, utan Jonte eller EP, Pääjärvi och Lundin istället, haha! Ett riktigt Ante-move.
Så extremt jävla märkligt coachat i PP.
Så extremt jävla märkligt coachat i PP.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Avdelning billiga utvisningar.
Till VÅR fördel? Nu blommar löken
Till VÅR fördel? Nu blommar löken
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Bee: Herregud livsfarligt i omställningarna. Backarna inte riktigt med i svängarna.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Dubbeld: Men alltså, dags att anmäla sig till skridskoskolan
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Synct: Snyggt, mål. Men helvete vad vek EP var i egen zon innan!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Gabriel Carlsson.. man tar en tidigare framgångsrik spelares namn och ersätter en bokstav i efternamnet och så vips har man en "växjöprodukt"
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Jnttik: var ju en filmning utan nåde på Sylvegård när dom får matchens enda pp också. Skulle ha varit en kvittning. Växjö har haft ”tur” med domaren än så länge.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
eltifoso: Der verkar som om Hartmanns skada fått motsatt effekt än vad jag tridde. Timrå har tagit över matchen och verkar spela för Hartmann ❤❤❤
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: Nu börjar man känna igen Wedins kobrasinne för målet, han drar pucken mellan benen på backen och sen i mål. Mumma!
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
hockey_21: Jorå de vet jag mkt väl men den kommer ut på sidan av vaden o kommer väldigt ytligt nedanför vaden 🇺🇿 e trots allt militär sjuksköterska 😌
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Bee: Det ser ju mer ut som ett hugg än som ett skär, tycker jag. Med lite tur orsakade skridskon ett mindre sår, men med artärskada som leder till att det börjar störtblöda och att det var därför de upptäckte skadan på en gång. I så fall behöver inte skadan vara extremt svår och stor.
Men jag spekulerar. Mest beroende på att jag vill att det ska ha gått så bra som möjligt.
Men jag spekulerar. Mest beroende på att jag vill att det ska ha gått så bra som möjligt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: Du kan vara lugn. Aortan missades med cirka 1 meter eller så. Delas i iliaca-kärlen vid navelnivå ungefär, som sedan delas upp vid några tillfällen (femoralis och en del grenar ut från den) innan det blir a poplitea (i knät).
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
JonteD: Den har grenat av ganska mycket när den kommer dit, betydligt värre på insida lår.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Nä nu tappade man sugen på hockey! Träffade en Växjö supporter nu, dom åkte tolv inatt och så händer sånt här! Men det är bara att hoppas att det går bra för Hartmann!
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: Kan vara allvarligt om skadan är högt upp insidan benet. Men isåfall hade det sprutat blod, vilket det inte såg ut att göra. Är nog ingen fara med Hartmann, men säsongen är nog körd, tyvärr.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: " Hoppas att aortan inte påverkades..."
Nejdå, den "Grenar ut sig" längre upp, sen hade det verkligen synts på isen.
Nejdå, den "Grenar ut sig" längre upp, sen hade det verkligen synts på isen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
{297}:
Ja den här säsongen kan dra åt helvete.
Det är närmast ett mirakel att vi har ett slutspel att vänta med så PISSdåliga förutsättningar som vi har.
Känner mig nästan helt likgiltig inför avslutet av säsongen.
Ge mig bara Silly season och framtidstro.
Ja den här säsongen kan dra åt helvete.
Det är närmast ett mirakel att vi har ett slutspel att vänta med så PISSdåliga förutsättningar som vi har.
Känner mig nästan helt likgiltig inför avslutet av säsongen.
Ge mig bara Silly season och framtidstro.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Just nu skiter jag fullständigt i matchen. Hoppas det gått så bra det går med Hartmann.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Det är bara att släppa lagtänket i några minuter och hoppas att allt är okej med Barre. Otäcka bilder.
+ 2
« Föregående · 2658217 · Nästa »