Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
« Föregående · 2798358 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Klart spelarna känner missnöje av dårarnas beslut finns ingen glöd vilja ikväll de ansvariga måste bort först då kommer det lägga sig.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
snowden: Tar vi vara på.detra pp nu. Biljett in i matchen. Kliv fram nu stjärnor!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Woody Jokinen: Ja känns förjävligt rent ut sagt mot detta jävla tråklag...
Men tyvärr låg det lite i luften att det kunde bli lite sämre energi och inställning här. Och allt jävelskap som hänt också.
Får bara hoppas vi får nästa mål och lite energi därigenom!💪👊💣
Kom igen nu och kör!!!!
Men tyvärr låg det lite i luften att det kunde bli lite sämre energi och inställning här. Och allt jävelskap som hänt också.
Får bara hoppas vi får nästa mål och lite energi därigenom!💪👊💣
Kom igen nu och kör!!!!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: verkligen dags för Barre att börja producera, han förtjänar INTE sitt nya kontrakt hittills.
+ 12
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Rip Kirby: Fakers är ett tråklag sedan gammalt. De kommer försöka spela av detta nu och gå på kontringar för att stänga matchen
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Länge sedan jag ville stänga av en match! Tyvärr är detta så bedrövligt att se!
Snälla klacken kom tillbaks i tredje o h för ett jävla liv!
Snälla klacken kom tillbaks i tredje o h för ett jävla liv!
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Såg ni Jokinens stora suck när de gör 2-0 på tur när vi var på gång? Säger mer än 1000 ord...
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
vonDöbeln: Jävla skit att bara ge bort tre poäng mot ett svagt lag.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Andersson: Läge att bänka Hartmann? Han vill inte ha pucken. Hoppas på att det blir en jinx.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kattgubben: Det är effekten efter den inkompetenta ledningen. Helt perfekt att det blir så här. Hoppas innerligt att det håller i sig. För trots allt som hänt så sitter den där ruttna ledningen kvar. Nu får det vara nog!
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Labban: Maximalt jävla medflyt för Växsjoe skulle jag översätta det till.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Mot detta bottenlag Fakers ska vi vinna komfortabelt i vanliga,fall. 2-0 och 4-0 i tidigare matcher i år. Nu får de 2-0 på tur ribba stolpe in
Detta blir svårt att vända trots bättre fart och energi efter Jokinens utskällning. Får vi ett pp kanske chansen finns
Detta blir svårt att vända trots bättre fart och energi efter Jokinens utskällning. Får vi ett pp kanske chansen finns
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Fan. Det där var ett märkligt mål, Juel är nog inte nöjd.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Det ska väl för faen inte ligga på publiken att tagga igång spelarna inför match!?
Det ser dock genast bättre ut i början av andra. Det finns hopp!
HELVETE!
Det ser dock genast bättre ut i början av andra. Det finns hopp!
HELVETE!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Älska Olli! Han verkar ha poängterat att det här handlar till syvende och sist om att spela ishockey. Vem som hatar vem är helt oväsentligt, inte minst när man glömmer vad som är ens uppgift på jobbet.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Alla vänder blad och går vidare nu… Blir inget bättre av att skada klubben ytterligare.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Smokey: Hallelulja Olli Jokinen, han säger det många sagt här inne tusen gånger. ”Everybody gets paid alot of money over here, they need to find a way to get excited”.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kattgubben: härligt och som han påpekade så har de rätt bra pengar så helt rätt å kräva mer
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Sanyet: nu har jag precis börjat titta men är inte det rätt glest på läktaren
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
NDR: Backlund kan ta sin lön/arvode och skänka det till klubben för publiktappet han skapat. Amatör..........
+ 10
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
roger_sundsvall: Kul för Walli som hade allt momentum i världen, avgjort ett derby, spelade bättre än nånsin och så blir han tillrättavisad av föreningen publikt vilket skapat allt detta pådriv. Jättebra pudel eller inte, man har påverkat laget och supportrarna negativt. Det är bara att gå vidare? Idioti från ledningshåll ska bara ignoreras? Less blir man ju…
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
NU VÄNN VI PÅ DÄ HÄ RABBUSLINGAR 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: OM!
Om detta sköts rätt av Timrå IK från och med nu...
Om!
Då skulle nog detta haveri kunna bli hur jäkla bra som helst.
Problemet är väl att nuvarande styrelse kan behöva hyra in kompetens i krishantering för att fixa det... Den uppfattningen är lätt att få när man följd det här märkliga caset.
Men det kan det fan vara värt.
Om detta sköts rätt av Timrå IK från och med nu...
Om!
Då skulle nog detta haveri kunna bli hur jäkla bra som helst.
Problemet är väl att nuvarande styrelse kan behöva hyra in kompetens i krishantering för att fixa det... Den uppfattningen är lätt att få när man följd det här märkliga caset.
Men det kan det fan vara värt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kerstin_k: Nej, det har jag inte missat. Misstolkade dig ser jag nu.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Sanyet: Det räcker med bojkott 1 match. Vill inte att vi vaskar fler matcher pga publikstöd etc. Kan vara tunga poäng vi tappar ikväll mot ett bottenlag vi i vanliga,fall vinner mot
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
nila: snöigt och slaskigt, vädret är en bidragande faktor! Jag var för feg att köra med mina halv taskiga vinterdäck
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: styrelsen och folket på kansliet kan gå och ställa sig där i klavkenoch sjunga hyllningssånger
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Smokey: Backlund pratar om "arbetsgivaransvar", vilken arbetsgivare lägger ut ett pressmedelande innan man pratat med arbetstagaren/na i fråga? Ta av er drumstruten och be om ursäkt istället för att stå i TV och göra er till åtlöje.
Säg så här, "dä blåser INTE i trä ida". Tvärtom, lite mer folk iofs men känns som tidigt 90-tal och CRIF på besök.
Säg så här, "dä blåser INTE i trä ida". Tvärtom, lite mer folk iofs men känns som tidigt 90-tal och CRIF på besök.
+ 5
« Föregående · 2798358 · Nästa »
