Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
« Föregående · 2798767 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Nu blir SMÅLAND smällkåt när sherrifen smäller in ett slagge!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Woody Jokinen: Kul att både Hållander och Svensson gjort mål trots att de inte varit vän med pucken ikväll.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Perry Svensson! Äntligen får han utdelning för sina fina skott!
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Tycker inte Fakers ska vara stolta över sin vinst ikväll. De är inte bra
Vi skänker dom tyvärr 3p ikväll
Vi skänker dom tyvärr 3p ikväll
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Det är en sjukt seg match, men Växjö är verkligen ett sjukt trist lag att titta på. Gäsp.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Det är så jäkla lojt att slå en icing helt oattackerad när man har chans att enkelt passa ut ur zon.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
The great one: man undrar ju vart dalle ska spelas ens? Går inte ihop med Emil heller? Aa lander då möjligtvis men funkar inte de då är han extra spelare sen
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Men upp med Lundmark med Kapanen Hållander eller Walli funkar inte för 100 gången med myggan Dahlen o Kapanen
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Jokinen får sära på Dalle och Kapanen nu. Både blir sämre spelmässigt av att lira med varandra.
+ 10
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Ändå får inte Timrå låna pucken och skapa något. Trots att man jagar kvittering. Farligaste lägena har också Växjö.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Låt Växjö svettas i 15 långa minuter nu
Dom är inte bra. Lägg puckar på mål!
Dom är inte bra. Lägg puckar på mål!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
X-Län: jobbar på annan ort denna vecka annars hade jag nog varit på plats
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Nu får supportrarna visa att man har ett Timrå hjärta i resterande matcher...sen att man har en styrelse som snackar först o tänker sen är svårt att göra nått åt.Vi har ju SHL:S bästa supportrar 😀
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Tycker nog att ledningen skulle få grått papper=sparken!!!!
Da'n såt'en YEEEZZZZZZ håållaander!!!!!🤣🤣🇺🇿
Da'n såt'en YEEEZZZZZZ håållaander!!!!!🤣🤣🇺🇿
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: fast hur många av oss som skriver här har åkt till hallen och stöttat laget ifrån iklacken? Att det skulle va dåligt med folk, det visste vi på förhand.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Aljd: Jag är förvånad att vi fortfarande har en kommunikationschef efter Backlunds lilla upptåg. Inte bara laget och klacken som slängdes under bussen. Nu får Sälg städa upp det här.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Tycker att dom kan ge priset för matchens lirare till Backlund!
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Timrå Isstadion: Att lyssna på Björn Oldeen är som att titta på oanvänt skithuspapper...
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Degenerate: men utan klacken blir det ingen extra energi, den där extra som hade behövts
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: EP är satt på en plats där han inte passar alls. Därför försvinner han
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Klart man kan tycka att en bojkott är en överreaktion, men det är lite som att säga ”jag slog dig ju inte så hårt” till sin lillebror som ligger och lipar. Okompetent av ledning, ännu mer okompetent om man inte förväntade sig en reaktion från supportrarna..
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Vargher85: Jörgen Jönsson tycker det är en mycket bra match hittills 😂😂😂 Trodde han kunde hockey
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Bragd-Birger: Ja klubbledningen som ger 3 poäng ikväll häng skallar på hela laget Växjö är piss dåliga men får gratis seger ikväll
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Hoppas att ansvariga i RV och Timråledningen är nöjda med dagens spel.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Ja klackens fel allting, spelarnas jobb är att göra det de älskar och tjänar en och annan tusenlapp i månaden på det. Buhu…
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Visst kan Timrå fortfarande vända det här, men jag skulle inte sätta pengar på det. Det här känns ärligt talat som en match från serielunken säsongen 14/15. Gäsp...
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Exakt. Jokinen sa det ju mellan raderna efter första. Detta är spelare med 200.000 i månaden. Dom bara SKA leverera.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
solbacken: Fruktansvärt ovärdigt! Klackens bojkott förstör för laget Timrå IK. 0 poäng ikväll
Grattis!
Grattis!
+ 10
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
vonDöbeln: De e faan inte ens gott me en öle i kväll efter den där såkallade ordförandens uttalande!!!🤬🤬🪓🤯
+ 1
« Föregående · 2798767 · Nästa »
Skägget bombar in från blå! ❤❤❤
Gå för 3p nu